[Twitter] [Instagram] 24-300315 Tygodniowe zestawienie wpisów JYJ


24.03 [JS]

 photo 150324jstweet.png(Junsu) O rety, mamusiu ㅜㅜ Zrobiłaś to własnemu dziecku za jego zgodą, prawda? ㅜ
Mały kumplu, hyung dziś lepiej cię potraktje~~!!!

 photo CA1hcIEUIAAHsSe.jpg_large.jpg24.03 [JJ na tt]

 photo 150324kjjtw.png(Jaejoong) Mój kochany Junsuㅜㅜ

 photo IMG_20150324_084633.jpg.pngjj: Dobrze się bawiłeś podczas dzisiejszego koncertu?

js: Hyung! Dlaczego płakałeś? T_T

jj: Tak … !!

js: Wszyscy już o tym wiedzą T_T Wszyscy wiedzą

jj: T_T dużo płakałem … dwukrotnie T_T

js: *ego*

jj: myślę, że mój umysł słabnie T_T a tak przy okazji powodzenia podczas koncertów T_T
 photo IMG_20150324_084637.jpg.png

js: egu … nie rób tego ty też świetnie sobie dałeś radę podczas koncertu w Korei

jj: Mój kochany Junsu T_T

js: Mam nadzieję, że to pomoże ci w pozytywnym podsumowaniu … T_T

jj: Został tylko tydzień T_T Myślałem, że dasz radę zobaczyć mój koncert, ale nie dałeś T_T

js: Ahah! Ah ..
 photo IMG_20150324_084639.jpg.png

js: Ah.. Będę tam … Okay? Tak zrobię Pojadę !!

jj: T_T Jestem wzruszony ~T_T płacze

js: Okay~ widzimy się tego dnia!!

jj: T_T Kocham Cię

24.03 [JJ na tt]

 photo 150325kjjtw.png(Jaejoong) Wróciłem z Japonii z najwspanialszym prezentem! Będę ciężko pracował do końca Trzymając w sercu tą rozgrzewającą miłość jaką otrzymałem wczoraj ~!

 photo CA7doHeW8AEN1Zf.jpg25.03 [JJ i JS na tt]

 photo 150325jjtweet.png(Jaejoong) Teraz pojawię się w radio Dreaming Radio u Tablo[@blobyblo]

(Jaejoong połączył się telefonicznie z Tablo w studu i poprosił o piosenkę Junsu ‚Butterfly’) (via @JYJustus) –

(Jaejoong do JS) Lwie JS! Dalej pokaż mi swoją kasę!

(Junsu do JJ) a yo!!! Co tam
Chekchek zróbmy to! Dalej!
Jestem lwem js!!! za każdym razem kiedy moim celem jest zmiana  A/S (after service = naprawa & serwis po zakupie, można to rozumieć jako ‘chce udowodnić/rozwijać  i zmieniać po każdym osiągnięciu’)
Chcę rapować, KBS! Yo yo

(Jaejoong do JS) Yo~ yo xia marzyłem o twoim rap’ie
‘Dreaming Radio’ które znasz to kbs. Nie, ‘Dreaming Radio’ to mbc c c c c~ FM 4~~~~ You
Blo blo Tablo

(Junsu do JJ) Scena na której chcę zarapować jest w  KBS
W tym momencie napisałem ten rap, Chcę zjeśś dakbaeksu
ale, żeby zjeść coś pysznego. Muszę pracować. Nie jestem baeksu (baeksu = bezrobotny)
Sprawdź to

(Jaejoong do JS)  yo~ kbs! Jeżeli pokażecie JS na scenie i on zarapuje, co w tym strasznego?
ale ja byłem w kbSpy dlatego nie mogę nic powiedzieć
to prawda, to prawda, to prawda, to prawda, nie mogę nic powiedzieć.
na razie, na razie byłoby miło gdybyś mógł pójść do pokaż mi swoją kasę!
Mhm mhm m~~hm

(Junsu do JJ) Żeby zjeść coś dobrego muszę pracować, nie jestem baeksu (= bezrobotny)
Nie liczyłem le kurczaków zjadłem, gaetsu (= ilość)
Ciężko pracuję więc mogę to zaakceptować, daewu (= uczta)
To ostatnie co mogę o ciebie dostać, yewu (= uprzejmość)
Chodź

(Jaejoong do JS) yo ciężko pracowałeś podczas dzisiejszego koncertu
i twój rap jest subarashi (po japońsku ‚świetny’)
dzięki dzięki dzięki!
twoje znaczenie, Ameryka Południowa, cokolwiek, nasz sekret
idź szybko spać i śpiewaj dobrze jutro!
Kocham cię kocham, dobranoc!

(Junsu do JJ) Jaejoong Yoochun Junsu
Nadal ciężko pracujmy dla naszego życia, dalja (= biegnijmy)
Aby życ jako wielki piosenkarz i dobry człowiek, batgalja (= uprawiajmy pole)
ponieważ mamy naszych fanów, nie poddajmy się i zęby kalja (= szlifować zęby)
ciężko dziś pracowałeś, Jaejoongie hyung jalja! (= śpij dobrze)

(Jaejoong do JS) Jest dusza w naszym rapie
Uprawiać pole? ㅜㅜㅜㅜㅜ rzecz która wtedy powiedzialiśmy
śpij dobrze, mój yeonghon, moja duszo, mój tamashi (po japońsku ‚dusza’)

25.03 [JJ na ig]

Info: Jaejoong śpiewa ‚Happy Birthday’ swojemu menadżerowi An-chan^^

[VIDEO] #앙짱#생일#축하해
[Tłum] #Happy #Birthday #Ang-jjang

#앙짱#생일#축하해

A post shared by kim jae joong (@jj_1986_jj) on

28/29.03 [JS]

 photo 150328kjstw.png

(Junsu)  Na koncercie Jaejoong-hyungaㅋ
Nie zostanę zabrany do Suhodae?
Wonsik, zostaw mnie tym razem~ㅎ

 photo CBMU0w0UMAERJXO.jpg.jpg
 photo CBMU1qmUQAATYx6.jpg-.jpgㅡ Junsu tweetuje do siebieㅡ
 photo 150329kjstw.png

[TRANS] Heol..Czy ty to mi zrobiłeś? Zmienię usim(kartę)!!

prawdopodobnie odpowiedź na ten wpis

Wonsik to jeden z ochroniarzy JYJ
 photo 150329wonsikah11.png

(@wonsikah11 do JS) Hyung… Usunę [zdjęcia] w Fukuoceㅋㅋㅋ

 photo 150329jsnwonsiktw.png(@wonsikah11 do JS) Gasp!😲 Skąd wiesz jak to zrobić? ^^;;

(Junsu do @wonsikah11) Bez względu na to jak, muszę zniszczyć tę maszynę..
Nie używam telefonów od dziś, to już dłuższa historia ..eukyangkyang

 photo 150329kjstw.png.png(Junsu) Wybieram się na wycieczkę po raz pierwszy od dawnaㅎ

 photo IMG_20150328_214354.jpg

 photo 150329kjstw2.png.png(Junsu) Po ‚Kinky Boots’ Miałem troszkę wolnego czasu i po przerwie zobaczyłem musical. Dream Girls! Tego typu musiale są świetne~ Było fajnie, zabawnie, ekscytująco i wzruszająco. Po raz pierwszy zobaczyłem Jang Jyunsun sunbaenim, który gra postać Effie i Yuji, która gra Deena i ta energia na scenie była niesamowita.

 photo 150329kjstw3.png.png(Junsu) Emocjonalny krzyk Jang Hyunsun, opadał na nas jak wodospad i mój menadżer wypłakał wiadro łez do końca pierwszego aktu. Yuji to aktualnie idolka, ale śpiewa bardzo dobrze i ma świetną prezencję i Eunseok hyung jako Jimmy też. Oh ~wiedziałem, że świetnie śpiewasz hyung ale byłeś wspaniały! Super super

 photo 150329kjstw4.png.png(Junsu) Byłem również szczęśliwy, że mogłem spotkać moją rodzinkę z OD Musicals z czasów Draculi. Ostatnio nie miałem czasu, więc żyłem w pośpiechu. Bardzo chciałem zobaczyć musical T_T Ujęcie z miłym Minseokie w drodze do domu
 photo CBQGYPhUQAABxGd.jpg

 photo 150329kjstw5.png.png(Junsu) Ah! Słyszałem ich nazwiska od kogoś i musiało coś być nie tak~Przepraszam. Effie gra aktorka Choi Hyunsun. Piosenka kończąca pierwszy akt była punktem kulminacyjnym, najlepsza!!! Oklaski Oklaski

30.03 [JJ na tt]

 photo 150330kjjtweet.png(Jaejoong) W trakcie przycinania włosów! Prawie łysy! Pomimo, że byliście bardzo zajęci, znajomi, współpracownicy, koledzy z planu, (Yoochun powodzenia na planie^^) i Junsu ( powodzenia podczas koncertów w Japonii^^) i nasi fani, idę po spędzeniu czasu płacząc i śmiejąc się wspólnie.

 photo CBUrxiDUkAAnAHG.jpg
 photo CBUryY6UwAAG4cf.jpg

 photo 150330kjjtweet2.png(Jaejoong) Ta dam!

 photo CBUvf-dU8AAvwT6.jpg30.03 [JS]

 photo 150330kjstw.png(Junsu) Na Fukuoka Airportㅎ W okularach tez można zobaczyć moją twarz!!!

 photo CBU_ojrUgAEfog1.jpg
 photo CBU_qtUVIAIau0i.jpg
 photo CBU_tDoUIAAUKl8.jpg photo 150330kjstw2.png(Junsu) Cześć Fukuoka!

 photo CBVfjWRVEAAdyU9.jpg

 photo 150330kjstw3.png(@B2stGK do JS) Wow..Nasz hyung jest świetny!!! Będziesz miał sesję zdjęciową, hyung?^^~~

(Junsu do @B2stGK) Kikwang-ah! tak przy okazji, najszczersze happy birthday!^^

Źródło: bornfreeonekiss2+ @bornfreeonekiss+ @1215thexihtic+ @wonsikah11+B2stGK
Video: furufuruold ふるふる

Tłumaczenie pośrednie: JYJ3+ ohmyjunsu of intoXIAcation+ @inheaven_wJYJ+ @theyoungestmin+ xianeunymph of JYJ3+ rilanna of JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

