[Twitter] 3103-060415 Tygodniowe zestawienie wpisów JYJ


31.03

 photo 150331ksjtw.png(Junsu) Uśmiechnij się z hello hello hello hello
Tak jak gdyby nic się nie stało
To nadal hello hello hello hello
Po prostu spoglądaj na nią z daleka

01.04 [czyt. Prima Aprilis :P]

 photo 150401kjstw.png(Junsu) To może być troszkę nagłe..
Żenię się.
fani życzyli sobie/mi, żebym ożenił się w wieku 77 lat ale
Przepraszam za niedotrzymanie obietnicy.
Ja również marzę o życiu, w którym będę żywicielem rodziny i dlatego
Zrozumiecie to, prawda?
Proszę pogratulujcie mi^^

Internetowe zaproszenie ślubne – bit.ly/1hrIdLs
[Link prowadzi do strony wyjaśniającej czym jest “April Fool’s Day/Prima Aprilis”]

 photo 150401kjstw2.png[Tłum]
(Junsu do @Toscana_jeju)Czy mogę spotkać króliki? Jeżeli tak, to zrobię rezerwację~

(@Toscana_jeju do JS) Zapytałem króliki i tak oczywiście. Rezerwacja jest możliwa :)

(Junsu do @Toscana_jeju) Naprawdę~Muszę zabrać z sobą marchewki. Zatem rezerwuję^^ Poproszę o pokój w którym mogę zobaczyć początek Korei.

(Junsu do @Toscana_jeju) Ah! Jeżeli byłoby możliwe dostanie jednego z widokiem z Bora Bora, to o taki poproszęㅜ

 photo 150401kjstw3.png(@Toscana_jeju do JS)  Istniejemy dzięki przygotowaniom. Planujemy zbudować Bora Bora na księżycu. Gdybyś nie mógł widzieć go zbyt wyraźnie, powiększymy go jeszcze bardziej:)

(Junsu do @Toscana_jeju) Ja zwykle jesteście niesamowici.. Skąd weźmiecie wodę?

 photo 150401kjstw4.png(@Toscana_jeju do JS) Prawdę mówiąc to tajemnica handlowa. Od pradawnych czasów prowincja Jeju była zasobna w wodę a zwłaszcza Toscana, jest tam olbrzymi basen!!!

(Junsu do @Tosacan_jeju) Tak jak się spodziewałem.. to trudne do naśladowania. Tak więc, ostatnia sprawa, ponieważ odległość do księżyca jest całkiem spora, w jaki sposób chcecie przesłać tam wodę?

 photo 150401kjstw5.png(@Toscana_jeju do JS)  Może to zabrzmieć troszkę arogancko z mojej strony, ale z tego co wiem to byłeś tam osobiście!.

(Junsu do @Toscana_jeju)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋPojadę/Polecę tam po tym jak stanę się motylem. Dziękuję, za twoje rozważne odpowiedzi na moje złośliwe pytania. Musze zaoferować jakiś bonus!

 photo 150401kjstw1.png(@wonsikah11 do JS)  Gratulacje 🎉🎉

(Junsu do @wonsikah11) Dzięki Wonsik-ah.. Zarezerwuję pakiet w Toscana na księżyc, żeby wziąć ślub, więc zapłać za mój bilet w kosmos~~Ah jeżeli spotkam króliki, przygotuj mi jakieś marchewki, żebym mógł je im dać!

 photo 150401kjstw6.png(@wonsikah11 do JS) Powiedzieli, że możesz jechać za 40 lat i zrobiłem rezerwacjęㅎㅎㅎㅎ

(Junsu do @wonsikah11) Heol..mówisz, że powinienem lecieć w wieku 70 lat? Ja nie chcę!

 photo 150401kjstw7.png(@Hyejin0813 do JS i @wonsikah11) Ja będę mieć wtedy 73 lata, mogę prosić o bukiet?ㅋ

(Junsu do @Hyejin0813 i @wonsikah11) Dam ci bukiet marchewek

 photo 150401kjstw8.png
(@wonsikh11 do JS) Po pierwsze, jedźmy i wystąpmy?

(Junsu do @wonsikah11) Ah! Tak! Hyung…ㅜ

06.04

 photo 150406kjstw.png(Junsu) Jadę do Nagoyi! I to znowu ja w lustrze~~

 photo CB4Plo-VEAAPfc8.jpgŹródło: @1215thexiahtic + @Toscana_jeju + @wonsikah11 + @Hyejin0813
Tłumaczenie pośrednie: @jjunchu+ pop!gasa+ JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

