[Twitter] [Instagram] 16-230315 Tygodniowe zestawienie wpisów JYJ


16.03 [JJ na ig]

[VIDEO] 멍멍
[Tłum] woof woof (szczekanie psa)

[VIDEO] 손!
[Tłum] łapa !

16.03 [JJ i JS na tt]

 photo 150316kjjktw.png(Jaejoong) Co robisz, Junjjang?

 photo CAOVVJ2UwAEF4R-.jpg photo 150316kjstw.png(Junsu do Jaejoonga) Heol-heol-heol-heol..
Kiedy to zrobiłeś!!?

17.03

[VIDEO] 쩜프~!

[Tłum] skaaacz~!

+++

noga z filmiku należy do YC! ^^

18.03 [JJ na ig]

[FOTO] 행복한 이틀
[Tłum] kilka szczęśliwych dni

 photo 10808630_432634296894672_1125677219_n.jpg

19.03 [JJ  na tt]

 photo 150319kjjtw.png(Jaejoong) Czas płynie wolno
Czas płynie szybko

20.03 [JJ na tt i ig]

 photo 1503209kjjtw.png(Jaejoong) Co jest najważniejsze?
Dla mnie to ludzie.
i czas …
Nie mogę teraz na to nic poradzić tylko płakać…

[FOTO] ヒロー

[Tłum] Hiro

 photo 10561059_385013875033473_1510065719_n.jpg photo 150320kjjtw.png

(Jaejoong) Przyszło słoneczne popołudnie i odeszło..

 photo CAh9ep1VAAA_osR.jpg21.03 [JS]

(Junsu) Czuję się świetnie.. nawet wiatr jest przyjemny

 photo CAjhMJBUYAACwQj.jpg photo CAjhNFDVIAARDNK.jpg photo CAjhOAxUsAARtis.jpg photo CAjhOoCUsAA8gbp.jpg

(Junsu) Sok arbuzowy, pyszny!

 photo CAjjHhsUcAAt_we.jpg

(@Galssam2 do Junsu) Powinieneś zabrać też hyungów!! 😭
(Junsu do @Galssam2) I to pisze ten, który beze mnie chodzi do klubu!!!

(@Galssam2 do Junsu)  W dzień byłeś robić zakupy i non stop krążysz ~~po Bangkoku😭
(Junsu do @Galssam2) Ah więc nie miałeś zamiaru iść do klubu [beze mnie] ..ㅋㅋ Nie wiedziałem, hyungㅜ

(@Galssam2 do Junsu) To dobrze, że byłeś sam, bez nas; zakończyło się tak jakbyśmy tez tam byli!ㅋㅋ
(Junsu do @Galssam2) Och!

23.03 [JJ na tt]

 photo 150323kjjtw.png(Jaejoong) -Nazwa stylizacji-“wakacje” (wykonanie zależne od każdego indywidualnie^^)
-Materiały-“światełka”,”ręcznik”,”pewność siebie”(przyjdźcie z pewnością siebie by być sobą)——-[Marzec] 28 & 29
Dobranoc

 photo CAtzG3iUcAA8LOH.jpg23.03 [JS]

 photo 150323 junsu twitter.pngNowe bio: Po prostu Jyunjjyu

 photo MjU2zyFn.jpg photo 150323jstw1.png(Junsu) Pod koniec sesji zdjęciowej poproszono mnie o zrobienie ‚uroczej pozy’ więc z podejściem ‚a co mi tam’ Zróbmy to. Bezmyślnie włożyłem na głowę kwiat, który trzymałem w ręce. To było tylko jedno zdjęcie. I to ono zostało wybrane. Nie lepiej by było gdyby poprosili mnie o to na początku sesji …. Co ja teraz zrobię gdy zobaczę to zdjęcie w trakcie śpiewania ballady… Och T

 photo CAw1MlJUYAAIKZB.jpg_large.jpg

 photo 150323jstw.png(Junsu) To prawda…. Ja po prostu myślałem, że staff z CJES pracował do późna i dlatego chciałem ich troszkę rozbawić … tylko to jedno ujęcie… heol … to zdjęcie powinno zostać w aktach na komputerze … dlaczego …. dlaczego musiałem mieć akurat ten kwiat na głowie … ha  i nieeeee!!

Źródło: @1215thexiahtic + @Galssam2+@bornfreeonekiss+ bornfreeonekiss2
Video+ Foto: furufuruold ふるふる + @JaeChunSoulmate+ JEJUMEGU
Tłumaczenie pośrednie: @theyoungestmin + rilanna of JYJ3+@ohmyjunsu
  Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

