[Twitter] [Foto] [Video] 060215 Konferencja prasowa ‚Spy’


Twitter MyloveKBS

 photo 150206MyloveKBS.png[Tłum] #KimJaejoong #BaeJongOk #YuOhSeong #KoSungHee
Zobaczcie zdjecia z konferencji prasowej 【 #Spy 】-★

 photo B9I4hjPCUAAk6Q5.jpg
 photo B9I4hcrCUAA6am0.jpg
 photo B9I4hiRCIAA0BVB.jpg
 photo B9I4ho0CAAA6cgk.jpg photo KBS_01.jpg

 photo KBS_02.jpg photo KBS_03.jpg photo KBS_04.jpg photo KBS_05.jpg photo KBS_06.jpg photo KBS_07.jpg photo KBS_08.jpg

 photo KBS_09.jpg photo KBS_10.jpg photo 201502061448775618_54d459297cfc0.jpg photo 2015020601888_0.jpg

Video

Krótkie podsumowanie konferencji: 

JJ: Ekipa i aktorzy są dla mnie bardzo mili. Jestem nieco zestresowany nagraniami ale cieszę się na dalsze nagrania.
JJ: “Format dramy jest zupełną nowością, dlatego jest to ryzykowne przedsięwzięcie (niska oglądalność).” “Życzyłbym sobie, żeby wyniki poszły w górę. Wiele osób z mojego otoczenia ogląda dramę ale nie robi tego na żywo. nasza drama jest robiona jak zagraniczne produkcje; jest bardzo szybka i wypełniona emocjami. Ściągają oni dramę (przez VOD) i oglądają po kilka odcinków na raz, tak jak robią to przy okazji zagranicznych seriali. Zanim wyjdziecie  i będziecie cieszyć się gorącą, piątkową nocą, proszę, zobaczcie naszą dramę. takie jest moje życzenie.”
JJ: “To, że jestem szczęściarzem, zdałem sobie sprawę w moje urodziny.”
JJ: “Przyjęcie urodzinowe- niespodzianka na planie filmowym, zorganizowane przez fanów i ekipę, nie mogłem być bardziej szczęśliwy.” (źródło: OSEN)
JJ: “Coś łączy mnie z Sunwoo: Mam dwa różne nastawienia/podejścia, profesjonalne i osobiste.”
JJ: “Jestem podobny do Sunwoo, ponieważ ja również bardzo kocham moją mamę”
JJ: “Przytulam Bae Jongok za każdym razem kiedy się witamy, nie opiera się.” (źródło: Chosun)

Bae Jongok, “Moje pierwsze wrażenie o Kim Jaejoongu ? Postać z mangi!” (źródło: TVDaily)
Bae Jongok, “Kim Jaejoong to przystojny mężczyzna z bardzo gorącym sercem.” (źródło: SportsChosun)
Bae Jongok, “Zaliczam Kima Jaejoong do grona idoli, ale jest on również  dobrze zapowiadającym się aktorem.” (źródło: KukiNews)

Źródło: MyloveKBS+ KBS 한국방송 (MyloveKBS)
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3 + @crystalmoon64
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

