[Tłum] Chun Woo-hee wspomina w wywiadzie dla Marie Claire o Yoochunie i filmie ‚Sea Fog’


 photo l_2014102901001985200126021.jpgJaki z oglądanych w tym roku filmów zainteresował ciebie najbardziej?
Spośród produkcji, które oglądałam ostatnio, będzie to <Sea Fog>. Jako pierwszą widziałam oryginalną sztukę i chciałam zobaczyć również jej filmową adaptację. Tak naprawdę to próbowałam brać udział również w przesłuchaniach[ do roli w filmie]. Ostatecznie, przegrałam.

Do roli, którą grała Han Yeri-ssi?
Tak. Jednak, oglądałam występ Han Yeri-unnie [w <Sea Fog>] i powiedziałam, ‘Ah, ona świetnie pasuje [do roli] i przeszła tu samą siebie!’

Wygląda na to, że Han Yeri-ssi oddała postaci całą siebie, gdzie trzeba posługiwać się północnokoreańskim dialektem.
(śmiech) Pasowało jej to. Ona jest profesjonalną aktorką. Świetnie sobie poradziła, świetnie poszło jej nawet z grą razem z Park Yuchun-ssi. […]

[…]
Dong-shik(Park Yuchun) i Hong-mae(Han Yeri) byli świetnie dobrani do tego projektu.

Fragmenty nie dotyczące Yoochuna, pominięto.

Źródło: Marie Claire Korea via @6002theBidamy
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

