[Info] C-JeS stworzył profile dla JJ, YC i JS na weibo


Na weibo jest już konto JYJ a teraz pojawiły się konta każdego z członków ….. i pewnie taka jak to wspólnie, będą bardzo rzadko aktualizowane :/

JJ
 photo 150106jjweibo.png[Tłum] Witam wszystkich~ Jak miną wam Nowy Rok?Oficjalnie dołączyłem do Weibo,proszę uważnie przyglądajcie się temu profilowi!

YC

 photo 150106ycweibo.png[Tłum] Przyjaciele z Chin,Szczęśliwego Nowego Roku! Dołączyłem do Weibo,uważnie śledźcie moje konto na Weibo Czekajcie na mój następny wyjazd do Chin. Do zobaczenia ;)

JS

 photo 150106jsweibo.png[Tłum] Szczęśliwego Nowego Roku, przyjaciele z Chin! Byłem szczęśliwy widząc ostatnim razem wielu przyjaciół z Chin na naszym koncercie w Korei Ja również założyłem osobiste konto na Weibo haha :)

Źródło: JYJ’s Weibo(JJ,YC,JS)
Tłumaczenie pośrednie i  udostępnienie: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

