[Video] 030115 Druga zapowiedź dramy KBS ‘Spy’


♪ muzyka: Goodbye to Romance- Ozzy Osbourne ♪

[Tłum zapowiedzi]

“Takie jest serce matki. Chcę tylko by Seonwoo (Jaejoong) spotkał normalną/zwyczajną osobę i żył szczęśliwie, w normalny sposób.”

– Zadzwoń do Seonwoo i powiedz mu, żeby niezwłocznie się pojawił. Przekonam go.
– Nie, ja potrafię to zrobić!

Yoonjin do Hyerim: Będę się bardzo starał, mamo. Ja też chcę żyć w taki sposób

Seonwoo (Jaejoong): “W pierwszym momencie kiedy cię zobaczyłem, powiedziałem sobie, muszę ją mieć. Czy z tobą nie było podobnie? Więc wszystko będzie dobrze. To jest szczęście.”

– Seonwoo (Jaejoong): Mam tylko ciebie
– YooJin: Naprawdę?

“ale Seonwoo (Jaejoong) ciebie nie posłucha. Nigdy nie dopuście się takiego szpiegostwa!”

Teaser można zobaczyć na oficjalnej stronie KBS tutaj

Źródło: KBS 한국방송 (MyloveKBS)
Tłumaczenie pośrednie: @The_Little_Pear

Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

