[Twitter] 131214 Wyjątkowa piosenka i przeziębiony brat


 photo 141213kjstw.png(Junsu) Od teraz będę tańczył po swojemu; czas, miejsce, muzyka
O wszystkim decyduję sam. Od teraz będę bez ograniczeń tańczył ile tyko będę chciał; wykonywał własny taniec.
Z mojego punktu widzenia.
Dziś, w tym dniu jednym, jedynym z pośród dni, bardzo chciałem zaśpiewać tą piosenkę.

 photo B4vVR0SCEAEe7Fs.jpg photo 141213kjstw2.png(@K_sakk) Nie zapomniałem o tobie, przyjacielu

(Junsu do @K_sakk) Ja też o tobie nie zapomniałem, Rudolfie!!!

 photo 141213kjstw3.png(@JUNO_Japan) Przeziębiony przez tydzień.. Jestem niepewny i nie mogę spać ponieważ przez ostatnie kilka dni pracowałem …. to 3 wizyta na pogotowiu w przeciągu 2 dni … temperatura  wzrosła do 39,6 … Teraz jestem w stanie zrobić zdjęcie, od teraz będzie lepiej.. ㅎ

Źródło: @1215thexiahtic(1,2,3) +@JUNO_Japan
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

