[Twitter] [Instagram] 201114 Młodzi fani, zimowy Drakula i JJ oppa- dzienne zestawienie


Można by powiedzieć, że sytuacja jest analogiczna do naszego ‚fanowania’ JYJ….. nie ma ich u nas w TV, gazetach i radiu….. po prostu szukaliśmy w internecie i ich znaleźliśmy :P

 photo 141120kjstw.png(Junsu) Na dzisiejszym koncercie pojawili się fani, ze szkoły podstawowej czy gimnazjum, muszę powiedzieć, że to było wspaniałe, gdy zobaczyłem Ciebie/was stojących, przed sceną z tabliczkami, odpowiadam teraz za pośrednictwem sns ….
Wszystko w porządku! Przestanę się zastanawiać i przestanę pytać heh
Dziękuję~~~^^

 photo B20CPuzCYAEETfa.jpg[Tłumaczenie wiadomości]
Dlaczego nie możecie pojawiać się w TV codziennie, nie wiem jak stałam się fanem i pytam; Jestem złaㅜㅜㅜㅜㅜ
Są osoby w gimnazjum takie jak ja, ale jest też dużo dzieciaków, którzy są fanami a są w szkole podstawowejㅜㅜㅜ
oglądając dramy Yoochun-oppy & Jaejoong-oppy
szukając [informacji o] TVXQ, znajdujemy JYJ
Od znajomych albo przez internet
Stajemy się fanami i trafiamy do ciebie *ning-gong-dang* /[smutny] x7
(Oppa debiutował kiedy miałam 4 lata)
/smutny[x4] dobrej nocy, to ja zagubiona i nie rozumiejąca;  po prostu…

 photo 141120kjstw.png(Junsu) Drakula zimą i świeża krew
 photo B2361RaCYAM2txW.jpg

 photo 141120kjstw2.png(Junsu)  Dracula zimą
Scena, jaką dokładnie sobie wyobraziłem,  tak
Dziękuję, [za tą] ilustrację!

 photo B24q5efCYAA5M9Z.jpgJJ na instagramie

[FOTO] #JJoppa instagram.com/p/vndpqaEng6/

 photo 10802593_649757555141452_1104257759_n.jpgŹródło: @1215thexiahtic +bornfreeonekiss2
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3+ JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

