[Twitter] 151114 JYJ podczas próby przed koncertami w Japonii


Hahahahah ……^^

 photo 141115kjstw_1.png(Junsu) Huhu.. Zrobiłem to z ukrycia!

 photo B2ZBUBmCcAIDPsY.jpg

 photo 141115kjjtw.png(Jaejoong) Znajdźcie Junsu!

 photo B2ZZU4rCAAADlR2.jpg photo 141115kjstw_2.png(Junsu) W tej chwili na sali prób!

 photo B2ZHSHxCAAEZoam.jpg
 photo B2ZHSyhCMAA9b8A.jpg photo 141115kjstw_3.png(Junsu) Yoochunnie powiedział, że zrobi za mnie próbę do Incredible i kazał mi usiąść. Nigdy się tego ni uczył, tylko widział to wcześniej ale tańczy całkiem dobrzeㅋ
Śpiewał do podkładu i wykonywał ruchy, które ja robię ‚Jedna ręka! Obie ręce!’ Dzięki jego pasjonującemu występowi śmiałem się tak bardzo i klaskałam jak już dawno tego nie robiłemㅋ

 photo B2ZSXTbCEAA10CC.jpg

 photo 141115kjstw_4.png(ID MYO do Junsu) Wygląda na to, że Yoochunnie zajmie twoje moejsce ㅋㅋㅋㅋ
(Junsu do @Hyejin0813) Ewidentnie jest on bardziej przywiązany do tej piosenki niż ja sam ..ㅋㅋ

+ Junsu zmienia DP i Bio na twitterze+

141115jstwitterNowe BioLampart Junjjyu

 photo H8y4K5eg.jpegŹródło: @1215thexiahtic + @bornfreeonekiss
Tłumaczenie pośrednie: @rubypurple_fan + @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

