[Instagram] 081114 Projektantka Aparna Dasgupta o sesji JYJ z 2010 roku


Trochę szkoda, że sesja nie ujrzała światła dziennego bo zapowiadało się ciekawie ^^

[FOTO] #BTS z przygotowań do  sesji #JYJ podczas trasy po USA w 2010. Osoba z niebieskim włosami to będę ja (kurcze, przeoczyłam to!) w trakcie sznurowania Jaejoongowi metalowego gorsetu o 1am po występie w #ManhattanCenter. Pasował do niego idealnie ale zdecydował, że lepszy będzie dla Yoochuna… Mój koncept dla nich to #manekiny, uciekające z fabryki manekinów(#SMEnt) skoro z sukcesem uciekli do #CJes. Chciałam dać im również odrobinę bardziej męski od koreańskiego look dla publiczności z USA dlatego wybrała odpowiednie fryzury, make-up i stroje. Ich wygląd inspirowany był  #dadaizmem i #surrealizmem i wiele z noszonych przez nich elementów było  mojego autorstwa, przygotowanych na 2 tygodnie przed sesją, zwłaszcza marynarka unisex Nikkiel.(www.aparnadasgupta.com). Nigdy nie opublikowana ale ostatnio dużo o niej myślałam kiedy w tym tygodniu znalazłam kontrakt i płytę ze zdjęciami z sesji. #kpop #instakpop #jaejoong #returnoftheking #junsu #yuchun #yoochun #aktf #alwayskeepthefaith #tvxq #koreanidol #2010 #tbt #fbf instagram.com/p/vH_cWBQlJc

 photo 1515983_1510629462528963_861248856_n.jpg[FOTO] #BTS powrót do 2010 #JYJ US Tour. #Yoochun w #DASGUPTA by Aparna Dasgupta koszulka pierrot & skórzane spodnie #Dior Homme idealnie pasowały do mojego konceptu #mannequin. Kocham oglądać jak moje pomysły nabierają życia(nawet jeżeli sam koncept ma wyglądać na …nieżywy). Koncepcja, Projekt & Stylizacja, ja, zdjęcie, Jade Young. Śmieszne, że pożyczyłam tą koszulkę @plundertronics na Halloween. instagram.com/p/vIGiEhQlL_

 photo 1530651_939067232789898_1643060659_n.jpg[FOTO] #JYJ wtedy. Przygotowanie stylizacji & reżyseria naszej sesji dla JYJ podczas ich 2010 US Tour. Tutaj możecie zobaczyć koncept w akcji. Zespół był w trakcie procesu sądowego po opuszczeniu #SMEnt i dlatego wyszłam z propozycją “manekinów uciekających z fabryki.” Prasa w US nie podchwyciła wtedy efektów naszej pracy bo kpop w 2010 roku nie był w kręgu ich zainteresowania. Oczywiście od wtedy uległo to zmianie… Tutaj macie Junsu w płaszczu #DASGUPTA i #skórzanym pasie a Yoochun w koszuli DASGUPTA i  #spodniach DiorHomme. Akcesoria i inne od #JoshuaMcKinley itd. Foto: #JadeYoung. instagram.com/p/vIUh0wwlCJ

 photo 10802502_750669375016333_1883786237_n.jpgŹródło: soundcolorlife
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

