[Twitter] 191014 Junsu i amerykański klimat Halloween- dzienne zestawienie tweetów


Junsu godzinę stał w kolejce i już było mu ciężko a co mają powiedzieć fani, którzy przed koncertami stoją godzinami, jak nie dniami, przed wejściem by zająć jak najlepsze miejsce …..

 photo 141019kstw1.png.png(Junsu)  Jaka olbrzymia przyjemność wrócić do domu po długiej przerwie.. ha

 photo B0XAdaCCIAA7EZ1.jpg photo 141019kjstw2.png.png(Junsu)  Jak a razie mój najbardziej ulubiony nawiedzony dom … Całe to miejsce, na miesiąc z okazji Halloween zamienia się w jeden wielki nawiedzony dom.
Bardzo miło. Gdy tylko przekroczy się próg, ktoś zaskoczy was piłą łańcuchową. Ale ja nie boję się takich rzeczy ….. a poza tym jest blisko do wejścia  ..

 photo B0XDXrZCAAAJeVL.jpg photo 141019kjstw3.png.png(Junsu) W parku rozrywki całkowicie wyłączono światło. Jakaś nieznajoma kobieta, która stała obok mnie, po usłyszeniu odgłosu piły chwyciła mnie za ramię. Jest też mgliście! Jest super! Bardzo fajnie hehe

 photo B0XFF6kCMAALMZe.jpg photo 141019kjstw4.png.png

(Junsu) Po Draculi .. Uh Hansol (kolega) podszedł do mnie i wyciągnął mnie na środek drogi .. Musiałem pokazać  się od bardzo mocnej strony … bo ostatecznie usiadł… Haha . Jego duma została pokonana… nawet jeżeli jest jedną ze słabszych… Hahaha

 photo B0XG50ACIAAIPL9.jpg photo 141019kjstw5.png.png(Junsu)  Gdy stałem w kolejce, podeszła wiedźma i chciała mnie przestraszyć. Byłem odrobinę zakłopotany. Od najmłodszych lat oglądałem horrory w samotności a od czasów podstawówki byłem członkiem różnych stron o horrorach. A teraz to.

 photo B0XKft_CEAAcXGd.jpg photo 141019kjstw6.png

(Junsu)  Tęsknię za Yuchunnie. Gdybyśmy przyszli tu razem, krzyczałby nieustannie. Było by zabawnie to oglądać.. ㅜ

 photo 141019kjstw7.png(Junsu)  A teraz nadjechał tramwaj Walking Dead.. 100 osób jechało tramwajem przez jakieś 5 minut do odosobnionego miejsca. Jest tu pełno zombi.

 photo B0XTLcMCQAE5Dv2.jpg
 photo B0XTO6gCMAIXjjF.jpg

 photo 141019kjstw8.png(Junsu) Szaleję…;; tu jest więcej zombi niż ludzi..

 photo B0XTTxdCUAA8zbq.jpg
 photo B0XTXxhCIAE1AuF.jpg

 photo 141019kjstw9.png(Junsu)  Huh.. Hansolie głośno krzyczy.

 photo B0XVmTBCUAAsJVx.jpg
 photo B0XVoKZCMAAd5a8.jpg
 photo B0XVqgiCUAIXZvy.jpg
 photo B0XVrT_CcAA4vvs.jpg photo 141019kjstw10.png

(Junsu) Piszę na twitterze i robię zdjęcia nawet, gdy obok mnie przechodzą zombi. Jestem z siebie dumny  hahahaha

 photo 141019kjstw11.png(Junsu) Kiedy wysiedliśmy z tramwaju, rozglądając się za jaśniejszym miejscem, zobaczyłem jeszcze nadal  płaczącą kobietę haha.. wszyscy mieli czarne łzy (T/N: zapewne od maskary)

 photo 141019kjstw12.png(Junsu) Klauni
 photo B0XvuELCYAE9Fa0.jpg

 photo 141019kjstw13.png

(Junsu) 1 godzinę zajęło nam stanie w kolejce do wejścia. To chyba pierwszy raz od debiutu, kiedy doświadczam czegoś takiego. Moje nogi bolą i są zmęczone.
Teraz, bardziej boję się zgorzkniałej miny Youngpila niż duchów i potworów…

 photo B0XyJ5bCcAAzMJa.jpg photo 141019kjstw14.png(Junsu) Oto 975 koreański marynarz, Im Youngpil, który nie może otworzyć oczu z powrotu zawrotów głowy

 photo B0X0_VfCcAA-6Mg.jpg
 photo B0X1AGwCMAAfaJU.jpgŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie pośrednie: @rubypurple_fan
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

