[Twitter] [Instagram] 101014 Przeziębienie i koncert Gummy- dzienne zestawienie


Czyli jednak JJ się rozchorował …. czyżby to efekt koncert w Gangnam????

[VIDEO] http://instagram.com/p/t9iW7_Enmg/

wersja YT

[FOTO] 감기엔 주사가 최고 http://instagram.com/p/t9oBPvknsM/

[Tłum] Na przeziębienie najlepsze są zastrzyki

 photo 110693310_281218375401086_1820040836_n.jpg photo 141010kjjtw1.png

(Jaejoong) Wróciłem z mojego gościnnego występu podczas koncertu Gummy nuny
Zaśpiewałem tylko połowę zwrotki z powodu mojego przeziebienia
Po prostu nie jest mi dane być w związku…

 photo 141010kjjtw2.png(Jaejoong)  Występ Gmmy będzie kontynuowany również jutro .. Hwaiting~

Źródło: bornfreeonekiss2 + @bornfrreonekiss
Video: kpkjyj
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3+ @inheaven_wJYJ
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

