[Video] 071014 SBS ‘Good Morning’: Junsu podarował mamie prezent przy okazji otwarcia sklepu ‚Mucha’ w hotelu Toscana


Kochany synek ^^

Kim Junsu z JYJ podarował swojej uroczej mamie piękną torbę firmy Mucha!

W odcinku SBS “Good Morning” emitowanym 7 października, Junsu (JYJ) wziął udział w otwarciu owego sklepu firmy “Mucha” w hotelu w Korei Południowej.

Tego dnia, mama Junsu i jego brat, Junho, wzięli udział w ceremonii otwarcia nowego sklepu Mucha, należącego do znanej projektantki, Kim Jeongju.

Mama Junsu wskazała na różową torbę Mucha mówiąc, „Tak bym chciała od czasu do czasu ponosić torbę taką jak ta.”

W odpowiedzi, Junsu skomentował, “Jest w stylu jaki mamie by się spodobał” W zachwycie mama Junsu zapytała, “Czy mój syn kupi ją dla mnie? Czy moi synowi mi ją kupią?”

Projektantka Kim Jeongju, która również była obecna powiedziała, “Świetnie do pani pasuje. Tylko dzisiaj sprzedam ją z rabatem 50%.”

Junsu zaśmiał się i powiedział, “Zatem będę pierwszym klientem tego sklepu i kupuję tą torebkę” i udał się do kasy zapłacić za nową torebkę.

Kiedy mama Junsu została zapytana, “Czy synowie często kupują jej prezenty?” odpowiedziała radośnie, “Tak, zawsze kupuje mi takie prezenty. Ale będąc całkiem szczerą, dziś postawiłam go w takiej sytuacji, ze nie miał innego wyboru tylko ją dla mnie kupi.”

Video: entertainmentSBS
Dzięki: Koreaboo + Mwave
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

