[Tłum] 031014 Yoochun wybrał Siwana z ZE:A na swojego rywala i chwalił jego aktorskie zdolności


W koreańskim przemyśle dramowym spora liczba osób nie posiada aktorskiego wykształcenia co dla mnie jest bardzo dziwną sprawą ….. bo nie każdy się nadaje a zdarza się, ze dostaje główne role ….

Doniesiono, że Yoochun z JYJ wspomniał o Siwanie z ZE:A jako o swoim ‚rywalu’ spośród idoli-aktorów.

Podczas trwającego Busan International Film Festival (BIFF), Yoochun został zapytany o to kogo rozważa jako swojego rywala spośród ‚idoli-aktorów’. Na co YC odpowiedział, “Ostatnio jest ich całkiem sporo, więc od czasu do czasu oglądałem sporo dram. Osoba grająca w ‘The Attorney’? Im Si Wan—Nie wiedziałem, że był piosenkarzem. Myślałem, że jest on oryginalnie aktorem.”

Yoochun chwalił Siwana, “Myślałam o nim jak o prawdziwym aktorze, bez wiedzy o tym, że jest piosenkarzem, ale Jaejoong powiedział mi, że on jest również piosenkarzem.”

Tegoroczny Busan International Film Festival potrwa do 11 października.

Źródło: Soompi
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

