[Video] 011014 Kim Jaejoong podczas ‚Korea Drama Awards 2014’


The Fact

OBS

JJ odbiera nagrodę “Top Excellence Actor Award” ^^

[Tłumaczenie przemowy JJ]:

“Dziękuję. Przede wszystkim, chcę podziękować PD Yoo Chulyong, PD Choi Jungkyu i ekipie.Szczerze dziękuje również wielu aktorom/aktorkom, którzy pochłonięci pracą wchodzi z uśmiechem na plan i bardzo mi pomagali, pomimo, że na planie bywało ciężko. Obiecywałem sobie, że nie będę się denerwował jeżeli wejdę tutaj na scenę ale zanim się obejrzałem już byłem zdenerwowany …. ponieważ nie mam wielu okazji by pokazać się w TV, dlatego jestem troszkę stremowany. Jestem bardzo wdzięczny rodzinie, CEO naszej firmy Baek Changju, moim kolegom z zespołu, Yoochunowi i Junsu. To pierwsza drama w której grałem główną postać. Bardzo dziękuję za tą nagrodę. Przy następnym projekcie będę się starał jeszcze bardziej aby pokazać się w TV w jeszcze lepszym stylu. Dziękuję.”

Źródło: sportsseoultv + OBS via JaeObsession + starryeyed wolf
Tłumaczenie pośrednie: @The_Little_Pear

Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

