[Twitter] 011014 Obietnica sprzed lat- dzienne zestawienie tweetów


JJ wygrał nagrodę podczas “Korean Drama  Awards 2014” …. nie miałam co do tego wielkich nadziei, bo było wielu nominowanych z popularnych w tym roku dram ale jednak się udało ^^ Brawo JJ <3

 photo 141001kjjtw1.png.png(Jaejoong)  Mam nadzieję, że wszyscy których kocham są szczęśliwi

(Jaejoong) Jeszcze raz, chcę podziękować całej drużynę Triangle~
Tęsknię za całą ekipa i aktorami, którzy ze mną współpracowali

(Jaejoong) Ah- i jeszcze.. Prawie o tym zapomniałem ale tak mówiłem. Gratulacje~

 photo By2-cAWCAAAJ3Vq.jpg[Tłumaczenie rozmowy ze zdjęcia]

Yeonseo: tak, nagrody, które teraz będziemy wręczać to ‚Excellence award’ za Mini Dramy. Obiecuję, grać jeszcze mocniej i zdobyć ją za rok.
Jaejoong: Ja również. Wydaje mi się, że muszę pracować dużo dużo dużo bardziej..
Yeonseo: Tak, prawda. Mam nadzieję, że spotkamy się jako zwycięzcy tej kategorii..
Jaejoong: Ciężko pracujmy.

Info: To fragment rozmowy pomiędzy Kim Jaejoongiem a Oh Yeon Seo podczas ‚2012 MBC Drama Awards’, kiedy wręczali nagrodę w kategorii “Mini Series Excellence Actor Award”, którą wygrał wtedy Yoochun z dramą “I Miss You”, a Jaejoong wygrał “Best Rookie Actor” za dramę “Dr. Jin” a teraz JJ był nominowany do nagrody “Top Excellence Actor Award” podczas“Korean Drama  Awards 2014” a Oh Yeon Seo również wygrała “Top Excellence Actress Award” za jej rolę w dramie “Jang Bori is Here!”.

Źródło: @bornfreeonekiss
Tłumaczenie pośrednie: @theyoungestmin
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

