[Twitter] 190914 Wszyscy są szczęśliwi ^^- dzienne zestawienie tweetów


Samo szczęście :P

 photo 140919kjjtw1.png(Jaejoong) Jestem szczęśliwą osobą/jestem szczęściarzem.

 photo 140919kjstw1png.png(Junsu do Jaejoonga) Tak jak ty, też jestem szczęśliwy.

Junsu o 2014 IAG

 photo 140919JSTW.png(Junsu) Prawdopodobnie, nawet zanim zdałem sobie z tego sprawę, jestem dla większości, poza moimi fanami, bardziej znany jako aktor musicalowy niż piosenkarz..
Poczułem coś nowego, ponieważ mogłem pokazać im coś jako piosenkarz~ Byłem bardzo szczęśliwy^^
Ah! i jeszcze jedno, koreańscy zawodnicy  Fighting!!

Źródło: @bornfreeonekiss, @1215thexiahtic
Tłumaczenie pośrednie: Rilanna z JYJ3, @theyoungestmin
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

