[Tłum] 100914 JaeHyung z A-Jax uważa Kim Jaejoonga za wzór


Info: Jaehyun, jest członkiem, koreańskiego zespołu AJAX z DSP Media. Jest on wokalistą i ‚twarzą’ zespołu.

 photo 75209003.jpgJae Hyung z A-Jax wyjawił, że jego wzorem jest Kim Jae Joong z JYJ.

Jae Hyung gra postać ‘Louisa’ w internetowej dramie Vampire Flower emitowanej w lipcu, zostawiając silne wrażenie na widzach.

Jae Hyung wyjawił, że wiele się nauczył dzięki udziałowi w swojej pierwszej dramie Vampire Flower.

Jae Hyung zawsze marzył o zostaniu aktorem, jeszcze przed zostaniem trainee.

Jae Hyung powiedział, “Zawsze marzyłem o zostaniu aktorem. Potem przeszedłem przesłuchania w mojej obecnej agencji i najpierw zadebiutowałem jako piosenkarz. Ale nieprzerwanie brałem lekcje aktorstwa.”

Jae Hyung nazwał Kim Jae Joonga z JYJ, swoim wzorem.

Powiedział, “Kim Jae Joong sunbaenim w Triangle pokazał świetną grę aktorską. Jest on idolem ale również gra. W tym aspekcie jest moim wzorem. Ale tak naprawdę zawsze lubiłem Kim Jae Joong sunbaenim.”

Źródło: mwave
Foto: Newsen
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

