[Twitter] 080914 Junsu i rodzinna rozgrywka w tenisa stołowego


Wygląda to na poważne rodzinne zawody :P :P

 photo 140908kjstw2.png(Junsu)  Hyung powiedział, że ostatnio w ping-ponga gra codziennie i że żaden ze mnie przeciwnik dla niego … a jednak wygrałem? Euhahahahaha~!! A to zabawne!

 photo Bw_m909CYAAIjiL.jpg

 photo 140908kjstw3.png(Junsu) Poległem w walce z tatą.
Pierwsze miejsce: tata, drugie: ja, trzecie: hyung.
Hyung, wróć jak zagrasz kolejne 500 meczy! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 photo Bw_naa8CYAA6ZED.jpg
 photo Bw_nbEqCYAALXmn.jpg

 photo 140908kjstw4.png(@JUNO_Japan do Junsu) Zagrajmy ponownie, nie będę się wzbraniał… Zagram jeszcze 500 meczy i zagrajmy następnym razem..ㅜㅡㅜ

(Junsu do @JUNO_Japan) Chociażby [tylko] dzisiaj, chcę cieszyć się moim zwycięstwem z całego serca..

 photo 140908kjstw5n6.png(@zunoxiahmom do Junsu) Junsu-yah~ dziś po raz pierwszy wygrałeś ze swoim hyungiem i cieszysz się swoim triumfem ale … co? chcesz pokonać także swoją mamę? Kiedy biodro mamy będzie zdrowsze, wtedy cię pokona! Pokażę ci istotę/sens rodzinnych zawodów~ㅋ

(Junsu do @zunoxiahmom) Mamo..Co masz na myśli mówić, po raz pierwszy~ Od samego początku byłem ‘Kim Takgu’ w Ilsan~ Hyung nie był dla mnie żadnym przeciwnikiem od samego początku. Co do ciebie i taty.. jak to nazwać, są ‚specjalnie traktowani’? Jakiego rodzaju dobra może przynieść mi zwycięstwo nad rodzicami..
P.S: muszę to powiedzieć, że miałem założone klapki [podczas gry] .. to wszystkoㅋ
(T/N: Takgu to po koreańsku ‚tenis stołowy’)

(Junsu do @zunoxiahmom)  Rywalem dla mnie jestem ja samSzczere przeprosiny dla waszej trójki…

 photo 140908kjstw7.png(@JUNO_Japan do Junsu) Oho~ Ty, zawsze wygrywałeś, ze swoim hyung-nim?

(Junsu do @JUNO_JapanHyung~ Ja jestem Cheongdamdong Kim Spike~ Weź się w garść!

 photo 140908kjstw8n9.png

(@JUNO_Japan do  Junsu) Kim Spike.. Hah! Troszkę wolniej~ kiedyś.. to z powodu tego, że jestem tu z tobą. Jestem Samseong-dong’s Kim Shield! Jeszcze ci się odwdzięczę!

(Junsu do@JUNO_Japan) Urocza istota? Hah! Powiedziałeś, że przez 2 miesiące, codziennie grałeś wieczorem po 2 godziny w tenisa i że przyjdziesz po 500 grach. Powiedziałeś do mnie ‘Ty i ja różnimy się poziomem zdolności’ a ja miałem przed oczami obraz hyunga, który mnie prowokuje i w głowie mam ten diabelski uśmieszek .. Myślę, że musisz zgrać te dodatkowe 500 gier..… Euhahaha

(@JUNO_Japan do Junsu) Nie grałem tak dużo!! Jestem tenisowym graczem!!! ㅋㅋㅋ Gdybyś mnie nie sprowokował nie myślałbym o tym!

(Junsu do @JUNO_Japan) Od zawsze prowokowaniem jest patrzenie na swojego wroga! Znając wroga i znając siebie.. Pochopne i lekceważące prowokowanie przynosi tylko szkodę. Nierozważne zachowanie nie może być cofnięte.. Zignorowałeś mojego ducha walki.. Przekroczyłeś linię, której przekroczyć nie było ci wolno.. Tsk tsk tsk

 photo 140908kjstw10.png(@zunoxiahmom do Junsu) Co? Specjalne traktowanie dla rodziców? Czy nie jesteś tym, naszym Junsu, którego twarz staje się czerwona i ciężko pracuje, mówiąc że pokona mamę i tatę ? Tata kazał ci to powiedzieć~ Jeszcze wam bardzo daleko do pokonania mamy i taty~~~ㅋ Powiem to jeszcze raz, nie możecie pokonać mamy  i taty w siatkówkę, tenisa stołowego i badmintona, nawet grając 1000 dodatkowych meczy~ Śmieszne stworzenie!

(Junsu do @zunoxiahmom) Tak jak się spodziewałem, gdziekolwiek pójdziesz .. Geniusz i #1 jest zawsze samotny.. Prawdą jest to c mówili nasi przodkowie.. Ah Jestem samotny.. Ostatecznie, nie m nic szlachetniejszego ode mnie .. Bądź silny Kim Junsu. Miej odwagę Kim Junsu.

Źródło: @1215thexiahtic + zunoxiahmom + JUNO_Japan
Tłumaczenie pośrednie: @ohmyjunsu(1,2)
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

