[Tłum] 010914 Aktor Ji Chang-wook wspomina o Kim Junsu


Jak młody król z ‚Empress Ki’ poznał naszego Junsu …..

Q. Wiemy, że miałeś okazję poznać się z XIA Junsu z JYJ. Jak się poznaliście? Może spotykacie się na drinka??

Junsu hyung ma starszego brata, z którym grałem w trakcie dramy ‘Empress Ki’, jest on bratem bliźniakiem Junsu hyunga (śmiech). Jednego dnia Junsu hyung przyszedł (na plan) zobaczyć nagranie, bo bardzo interesowała go drama ‘Empress Ki’. Poznałem go, przez to, że są rodziną. Nawet teraz naszym kapitanem drużyny piłkarskiej jest Junsu hyung (śmiech). Dzisiaj udał się do Hongkongu. Kiedy z nim rozmawiałem był w drodze do Hongkongu, był na lotnisku tuż przed nami, powiedziałem mu, że ja też leciałem do Hongkongu (śmiech) Dlatego poszedłem się z nim zobaczyć, zobaczyłem jego auto, jednak jakoś tak wyszło, że nie mieliśmy czasu się zobaczyć i hyung poleciał pierwszy. Jeszcze go nie widziałem.

XIA Junsu jest twoim hyungiem?- Haha jest, o odrobinę, przez różnicę jednego dnia jest z rocznika ’87. Mooyoung[/Junho] –który urodził się w tm samym czasie– od początku jest hyungiem, i powiedziałem mu, że też będę nazywał go hyung i tak do niego mówię; i tak Kim Junsu jest moim hyungiem(śmiech)

Źródło: Hankyung via Naver
Tłumaczenie pośrednie: rilanna z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

