[Tłum] [Foto] 290814 Krótki wywiad JYJ w Wietnamie dla Yeah1 TV


Krótki ale bardzo miły wywiad ^^

PĐB: To wasz 4 przyjazd do Wietnamu a drugi do miasta Ho Chi Minh. Co myślicie o Wietnamie, fanach i wietnamskim jedzeniu….?

Jae Joong: Byliśmy zapraszani do Wietnamu 4 razy;  moje prywatne odczucia odnośnie Wietnamu są bardzo pozytywne, zwłaszcza nocne widoki są przepiękne. Co do wietnamskiego jedzenia, część z nich mieliśmy okazję spróbować w Korei; bardzo lubimy zupę Pho. Mam nadzieję, że tym razem będziemy mieli okazję spróbować więcej tradycyjnego jedzenia Wietnamu.

PĐB: Potraficie powiedzieć “Kochamy Wietnam” po wietnamsku? i jakiego zwrotu w języku wietnamskim chcielibyście się nauczyć, podzielicie się takim informacjami z Yeah 1, możemy wam w tym pomóc a potem moglibyście powiedzieć coś do fanów, którzy będą was oglądać w TV?

JYJ: Wydaje mi się, że Wietnamski jest trudnym językiem do nauk; akcenty i to, że wyraz potrafi składać się z 6 sylab. Będziemy się bardzo starać, żeby przywitać naszych fanów po wietnamsku. 

PĐB: W Wietnamie fani bardzo rzadko mają okazję wziać udział w prawdziwym koncercie. Dlatego koncert JYJ ma bardzo duże znaczenie dla nich i to jest również wasza obietnica jaką złożyliście wietnamskim fanom?

Jae Joong: Na szczęście, ja miałem z wietnamskim fanami fanmeeting 2 lata temu. Obiecałem im, że w przyszłości wrócą do Wietnamu. Kiedy rozpoczęliśmy cały projekt koncertów JYJ ‚The Return Of The King’, wybraliśmy Wietnam jako jedną z pierwszych lokalizacji naszej azjatyckiej trasy w 2014 roku.

PĐB: Czy chcielibyście powiedzieć coś więcej op waszych solowych piosenkach z albumu?

Jae Joong: Przed nagraniem solowej piosenki na Just Us, miałem sen z  Angeliną Jolie, leciałem z nią, dlatego natchnęło mnie na nagranie piosenki inspirowanej wywiadem z Bradem Pittem.
Junsu: Moja piosenka ‚7 years old’, jest inspirowana niewinną miłością, taką o której każdy marzy.

Źródło: Yeah1
Tłumaczenie pośrednie: @KJSsmile_VN
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

