[Tłum] 120814 Lee Seungwon (Renfield z ‚Drakuli’) chwali Kim Junsu w PlayDB


Dracula to już  piąty musical przy którym pracuje Jusnu a w artykułach ludzie/aktorzy ciągle się dziwią, że potrafi coś zinterpretować czy zagrać …. to się robi nudne i troszkę lekceważące ….

 photo 140812-10.jpgQ: Wiele osób ciekawych jest twojej współpracy z Drakulami.

Kiedy grasz postać, która kogoś kocha, inne osoby ciebie nie interesują. Grając Renfielda, jest troszkę podobnie jak w przypadku Drakuli. Zaprzyjaźniłem się z (Park) Eunsuk i (Ryu) Junghan hyung-nim to sunbaenimm, którego śledziłem jeszcze od czasów <Jekyll and Hyde>

Byłem bardzo zaskoczony oglądając (Kim) Junsu. Powiem szczerze, jest naprawdę bardzo dobry. Pracowaliśmy razem od etapu interpretacji utworów, podczas prób i byłem bardzo zaskoczony jego umiejętnościami interpretacji i charakteryzacji. Byłem sceptycznie nastawiony do idoli ale od momentu pracy z Lee Jaejinem z FT Island w <Sonagi>, moje poglądy zaczęły się zmieniać.

Ci przyjaciele żyją jakby na dwóch różnych łodziach. Nie idą na kompromisy i całkiem nieźle sobie radzą. Pomyślałem, „Oni są idolami, którym udało się nie bez powodu”. Ostatnio, Junsu występuje w <Draculi> a jednocześnie bierze udział w promocji JYJ. Jestem oczarowany tym, jak nie odbija się to na kondycji jego głosu. Myślę, że jego zdolność śpiewania to dar z którym się urodził. W przeciwieństwie do innych, Kim Junsu ma kilka piosenek śpiewanych w bardzo wysokiej tonacji i nadal wychodzi mu to świetnie.

Źródło: PlayDB
Tłumaczenie pośrednie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

