[Tłum] 200814 Fragmenty wywiadu Yoochuna dla Sports Chosun


▶ Choi Minsik i Park Yuchun

“Choi Minsik sunbaenim przyszedł poszukać mnie o 4 a.m. (nad ranem) podczas after party po premierze VIP filmu <Haemoo> pomimo, że był bardzo zajęty. Dotknął moich policzków i powiedział, ‘Wiele przeszedłeś.’ Mój ojciec zmarł wcześnie, dlatego nie miałem okazji doświadczyć takiego uczucia. Ojcowskiego uczucia/troski.”

▶ Nazywany idolem? Jestem dzieciakiem Hollywood!

“Tak na prawdę, nie noszę eleganckich ubrań (śmiech). Kiedy nie pracuję, noszę koszulkę i dres a moi współpracownicy narzekają. Podczas moich wolnych dni, w ciągu tygodnia oglądam tylko filmy. W tym czasie obejrzałem jakieś 30 filmów ….. Nie ma specjalnego gatunku filmów. Oglądam filmy popularne aby zobaczyć dlaczego takim się stały i te skromniejsze bo mają swój urok. Teraz kiedy zapraszam znajomych do domu, nie udaje im się pojawić. Prawie udało się nam zobaczyć razem film (śmiech).”

“Po debiucie, potrafię poczuć urok pracy, którą się teraz zajmuję. Kiedy byłem w szkole, nie mogłem zrozumieć, dlaczego muszę do niej chodzić. Dlatego, nie chodziłem do niej zbyt często (śmiech). Lubiłem komponować. Moje kompozycje nadal piętrzą się w domu.”

▶ Scena łóżkowa w pierwszym filmie, nie dbam o to

“W moim pierwszym projekcie, <Sungkyunkwan Scandal>, moja waga spadła do 50 kg. Byłem tak zaniepokojony, ze nie potrafiłem normalnie jeść. Bardzo się stresowałem. Jednak, nabierałem pewności siebie, mówiąc ‚Ja też mogę stać się aktorem’. Niemniej jednak przy nagrywaniu <Miss Ripley> ponownie się martwiłem. To było cenne. Po pewnym czasie, kiedy nagrywałem <Rooftop Prince> zaczynałem odczuwać radość (z tego co robię).”

Źródło: Sports Chosun
Tłumaczenie pośrednie: @yochwennie(1,2,3)
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

