[Twitter] [Instagram] 260814 Drakula, Chicago i rozmyślenia JJ- dzienne zestawienie


[VIDEO] Słońce & księżyc http://instagram.com/p/sId1u9knij/

 photo 140826kjjtw.png

 photo 140826kjjtw2.png(Jaejoong) Korokoro
(ころころ- JJ uważa, że jego twarz jest pulchna..;;;)

 photo Bv7-yfCCUAAfs5F.jpg

 photo 140826kjjtw3.png(Jaejoong) OMG~ Chcę to zjeść!ㅜㅜChcę tam pojechać

 photo Bv8LqAbCUAARhuH.jpg
 photo Bv8Lr3dCIAEL1fq.jpg
 photo Bv8Lt5WCAAAIP0G.jpg

 photo 140826kjstw1.png(Junsu) Wysyłam to dopiero dzisiaj~to było podczas nagrywania mrocznych scenㅎ
Nie miałem ubranej maski starcaㅎ
‘Witam, wejdź, jeśli chcesz’~
zza kulis!

 photo Bv8HAd3CUAADdDN.jpg

 photo 140826kjstw2.png(Junsu)  Bez ciebie mój świat się kończy..

 photo Bv8Hmg0CYAABSE2.jpg[T/N: Zdjęcie pochodzi ze sceny, kiedy Jonathan przy jeźdża  do zamku. Na ścianie pojawia się ogromna postać Drakuli i mówi, „Witaj, wejdź jeśli chcesz’]

 photo 140826kjstw3.png(Junsu) Jesteś jedyną osobą.
jedynym światełkiem w moim marnym życiu.
Tylko ty sprawiasz, że czuję się kompletny
Moja miłość

 photo Bv8PPydCIAAH8Qt.jpg

 photo 140826kjstw4.png(Junsu) Świetni się bawiłem oglądając musical ‘Chicago’^^
Czułem się jeszcze szczęśliwszy. bo występuje w nim wielu aktorów, którzy występowali ze mną w musicalu ‘December’, a nawet Choi Jungwon-nim  Ivy-nim!
Piosenki były dobre ale byłem jeszcze bardziej podekscytowany, faktem, że muzyka pochodziła wyłącznie z dętych instrumentów, żadnych smyczkowych.
Ten Jazz-owy styl i tempo było świetne ~

 photo 140826kjstw5.png(Junsu) A przede wszystkim, kiedy oglądałem go, pomyślałem, że też chciałbym wystąpić w takim musicalu w którym będę mógł tańczyć tak dużo jak lubię.
Marzy mi się występ w musicalu tanecznym.
Tak naprawdę, to jestem bardziej pewny w tańcu, niż śpiewaniu … płaczㅜ
Mimo wszystko, bardzo dziękuję aktorom musicalu ‘Chicago’, którzy dodali mi energii.

+++

 photo news_1409059122_455408_m_1.jpg
 photo news_1409059138_455409_m_1.jpg
 photo Bv-ATHSCQAE2jpy.jpgŹródło: @bornfreeonekiss+ bornfreeonekiss2 + @1215thexiahtic
Video: kim nadia
Foto: Dailian + @Aileen_xiah
Tłumaczenie pośrednie: @theyoungestmin+ rilanna of JYJ3+ @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

One comment on “[Twitter] [Instagram] 260814 Drakula, Chicago i rozmyślenia JJ- dzienne zestawienie

Skomentuj

