[Tłum] 310714 Kim Jaejoong: „Gdybym tylko miał jeszcze jedną scenę pocałunku z Jinhee”


Jinhee na pewno też by się ucieszyła z jeszcze jednej takiej sceny :P

 photo 120.jpgWkrótce po zakończeniu zdjęć, do jego pierwszej dramy, w której grał główną postać, Kim Jaejoong w wywiadzie wyraził swoje przywiązanie  do ‚Triangle’. Wyraził On również całkiem ‚uroczy’ zawód, ponieważ będąc zajęty zemstą, nie mógł w pełni zająć się wątkiem małego melodramatu z Baek Jinhee.

“Pozostały słodko- gorzkie odczucia związane po zakończeniu dramy. Tak na prawdę smutek jest nawet większy. Chciałem pokazać więcej z ‚braterskiego przymierza’ i miłości do Oh Junghee, ale drama miała tylko 26 odcinków i części historii nie dało się zamieścić. Taka szkoda. Gdyby było 50 0dcinków myślę, że więcej można by pokazać.”

“Wiele próbowałem byśmy z  Jinhee wyglądali jak prawdziwa para zakochanych. Aby wszystko dobrze się układało, trzymaliśmy ze sobą kontakt. Jinhee występowała już wielu dramach i ma dużo przemyśleń w związku z tym. Bardzo się martwiłem, jak powinniśmy się zachować by wyglądać jak prawdziwa para ale nie mieliśmy okazji pokazać zbyt wiele. Wielka szkoda. Byłoby miło, gdybyśmy mieli więcej scen pocałunków … (śmiech). Tak naprawdę jedyna scena pocałunku w dramie była kręcona rankiem w dniu emisji tego odcinka. Ponieważ brakło czasu, nie mogliśmy włożyć większego wysiłku w tą scenę. Chciałbym, żeby wyszło to pięknie i namiętniej. Wielka szkoda.”

W tej dramie Kim Jaejoong wzbudził duże zainteresowanie swoją głębszą i bogatszą w emocje grą aktorską.

“Jako, że to moja pierwsza drama, gdzie grałem główną rolę, nie byłem zaznajomiony z tym, że wymagane jest pokazywanie wielu emocji przy użyciu twarzy. Materiał filmowy jaki przypadał na Youngdala był ogromny. Mogło to się wydawać męczące fizycznie i psychicznie, ale takim nie było, ponieważ chciałem doświadczyć czegoś więcej jako aktor. Widzowie komentowali, że maja gra była dobra ale nie jest dla mnie łatwe oceniać własną pracę. Jednak, miałem poczucie odpowiedzialności za tą dramę i dawałem z siebie wszystko. Moim głównym cele było cieszyć się nagraniami razem z innymi aktorami i ekipą. Uważam, że to osoba grająca główną męską postać jest odpowiedzialna za stworzenie odpowiedniej/miłej atmosfery na planie.”

Na planie filmowym obecność Kim Jaejoonga była jak zastrzyk witamin.Warunki do nagrań były ciężkie ale on stworzył przyjacielską atmosferę dla innych aktorów i pracowników na planie. Dzięki temu wszyscy byli w stanie nagrywać nawet wtedy kiedy ilość dubli mnożyła się z powodu braku czasu na przećwiczenie scenariusza. Towarzysko Kim Jaejoong wykonał świetną pracę.

 photo 007.jpg

“Ponieważ wszyscy pracowaliśmy nocami bez odpoczynku, uważałem, że powinienem wszystkich podnosić na duchu. Wszystkim było trudno. Uważałem za nieodpowiedzialne okazywać zmęczenie. Myślę, że poza grą aktorską, ważne jest by dzięki żartom i wsparciem poprawiać atmosferę na planie. Myślę, że było warto to robić, bo aktorzy z z planu mówili, że miło się im ze mną pracowało, że dawałem im dodatkową siłę do pracy.”

“W ramie zawarta jest scena, kiedy płaczę w trakcie hipnozy. W tamtym czasie nie mogłem spać i czułem się źle, bo wyniki oglądalności spadały; ekipa bardzo się mną wtedy opiekowała. Tego dnia na planie pojawił się poczęstunek od fanów, pojawiły się też opatrunki. Reżyser od oświetlenia, reżyser od dźwięku i dyrektorzy planu pozakładali opatrunki na szyje i ręce aby wywołać u mnie śmiech. Czułem się taki wdzięczny. Ja również starałem się podnieść na duchu innych aktorów ale byłem poruszony tym, że inni także wkładali mnóstwo wysiłku. Pomyślałem, że na planie pojawiła się ‚miłość/uczucie’ to prawie doprowadziło mnie do łez.”

W każdej kolejnej dramie, Kim Jaejoong pokazuje swój aktorki rozwój. Kim Jaejoong na scenie i Kim Jaejoong na planie może być postrzegany jako dwie zupełnie różne osoby. Tym razem, odrobinę zmodyfikowany ‚aktor Kim Jaejoong’ nie wygląda na ani trochę zawstydzonego/zakłopotanego.

“W międzyczasie, problemem było to, że koncentrowałem się na swojej grze. Myślałem, że jedyne co muszę to dobrze grać. Ale to było złe pojmowanie. Zdałem sobie sprawę, że muszę ‚wyglądać’ w dramie całościowo, nie wystarczy sama gra. Myślę, że moje pojęcie o aktorze się rozszerzyło. Czułem głęboko w sercu, ze działo się to wraz z biegiem dramy. Zrozumiałem, że wszystkie niedogodności jakie do tej pory spotkały mnie przy okazji gry były niczym. Im bardziej pracowałem, tym pojawiało się większe obciążenie i odpowiedzialność.”

W pewnym momencie oglądalność Triangle spadła do 6%. Wolny rozwój zdarzeń, nuda, pospolite plany [zdjęciowe] były tego główną przyczyną.

“Nie tylko ja, ale i inni aktorzy byli poddenerwowani wynikami oglądalności. jednak nie okazywaliśmy tego na planie. Nagrywaliśmy w miłej atmosferze. Najbardziej czuję wdzięczność za to, że wszyscy mówili mi, że to nie z mojej winy. Dopingowali mnie. Dzięki temu pracowałem ciężej. Moje partie tekstu były duże, ale jestem szybki w zapamiętywaniu tekstu. Jednak scenariusze pojawiały się na ostatnia chwilę i duble nadal się zdarzały. Mimo to jestem bardzo wdzięczny wszystkim, za stworzenie miłej atmosfery, przez co mogłem się skupić [na grze].”

Kim Jaejoong świetnie ‚przetrawił’ postać Huh Youngdala, ponieważ zrozumiał i dobrze interpretował dramę.

“Ponieważ byłem za bardzo pochłonięty rolą, było mi ciężko nagrywać album JYJ. Moi koledzy z zespołu nazywali mnie przez to Youngdal. Myślę, że nagrywałem z uczuciami towarzyszącymi postaci Youngdala. Ta drama nauczyła mnie, że główny, męski bohater może doświadczać i czuć różnego rodzaju uczucia- radość, złość, żal i przyjemność. Był to olbrzymi ciężar i psychiczny ból.”

 photo 001.jpg

Kim Jaejoong szybko wzrusza się do łez. Odgrywanie Youngdala, który miał ciężkie życie, wywoływało rozpaczliwy płacz.

“Często płakałem. (śmiech) Należę do tych osób, które mogą płakać bez końca. Oczywiście nie płaczę z błahych powodów, jedynie w naprawdę ciężkich sytuacjach. Jednak, ponieważ bardzo dużo płakałem przy okazji tej dramy, myślę, że pozbyłem się wszystkich łez. (śmiech) Najwięcej płakałem podczas sceny seansu hipnotycznego. Nie tyle sama drama, ale myśl o byciu samotnym w prawdziwym życiu, po nagraniach, wywoływała u mnie łzy. Powinienem wtedy napić się i iść spać, ale nie miałem z kim pić. Ciągle powtarzało się to samo uczucie, „Jestem znowu sam?” Myśl o byciu samotnym wywoływała łzy. Bardzo wtedy płakałem. (śmiech)”

W pierwszym odcinku dramy Kim Jaejoong zagrał na przekór swojemu wizerunkowi. Zagrał Huh Youngdala, biegnącego w centrum miasta, w samej bieliźnie a dla zdobycia pieniędzy mogącego stać się żigolo.

“Tak na prawdę byłem przygotowany na tego typu wyzwania. Próbowałem robić wszystko o co prosili scenarzysta i dyrektor planu. Szczerze, to mógłbym zrobić jeszcze więcej (śmiech). Przed nagraniami do ‚Triangle’, kiedy się przygotowywałem, myślałem, że to będzie żenujące jeżeli będę próbował zbyt wiele. Youngdal w moim wyobrażeniu nie może różnić się od tego jakiego wyobraża sobie PD. Pierwszy raz spotkałem Baek Jinhee w scenie kiedy biegnę w samych bokserkach ale wcale nie czułem się zawstydzony.”

Kim Jaejoong dodał, “Było wiele śmiesznych rzeczy, bardzo cieszyłem się z nagrań” Występując w dramie Kim Jaejoong zaprzyjaźnił się z Lee Bumsoo, który grał jego starszego brata,  In Siwana z ZE:A, który grał jego młodszego brata i Baek Jinhee, która grała jego ukochaną. Szczególnie zaprzyjaźnił się z Im Siwanem. Trzymają ze sobą kontakt, nawet wtedy kiedy Siwan nie ma w grafiku nagraniowym.

“Bumsoo hyung to ważny/wielki sunbae ale nie jest osobą, która by nas strofowała odnośnie gry. Jak by to powiedzieć, zostawiał to nam? Siwanie ma ogromne ambicje co do gry, ale jest też typem osoby, która troszczy się o innych aktorów z planu. Dużo rozmawialiśmy o naszym aktorstwie i zbliżyliśmy się do siebie też w życiu codziennym. Mogliśmy porównywać się/konkurować nawzajem ale jednocześnie wspieraliśmy się nawzajem. Siwanie zacznie nagranie ‚Misaeng’. Myślę o odwiedzeniu go na planie. (Śmiech)

Po debiucie z TVXQ, potem JYJ, teraz aktorstwo, jego pole działalności się rozszerzyło.Niedawno, nowy album JYJ, tuż po wydaniu wywołał pradziwą sensację na listach muzycznych. Po zakończeniu dramy, przygotowuje się On do światowej trasy JYJ [była na razie mowa o azjatyckiej, więc albo reporter się wygadał albo przesadził]. Równocześnie z prowadzeniem działalności JYJ będzie kontynuował swoje aktorskie zadania [i tu też ciekawe co redaktor miał na myśli, czyżby były już jakieś plany].

“Wspaniale jest być piosenkarzem ale okryłem nowe zainteresowanie a aktorstwie. Mam wiele oba i muszę włożyć w to wiele wysiłku ale bardzo mnie to cieszy. To bardzo interesujące, móc żyć wieloma życiami. Będę kontynuował aktorstwo.”

Źródło: OSEN via Naver
Tłumaczenie pośrednie: Hannah @ PrinceJJ (@The_Little_Pear)
Za pośrednictwem: PrinceJJJYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

One comment on “[Tłum] 310714 Kim Jaejoong: „Gdybym tylko miał jeszcze jedną scenę pocałunku z Jinhee”

Skomentuj

