[Tłum] [Wywiad] 130814 Yoochun mówi o Jaejoongu: „Dobrze sobie radzimy”


Zadałam/em Yoochunowi pytanie dotyczące członka JYJ – Kim Jaejoonga, który zagrał właśnie swoją pierwszą główną rolę w dramie MBC – „Triangle”i jest takim samym pasjonatem, jeśli chodzi o granie. W swoim ostatnim wywiadzie dla Omystar Jaejoong wyraził uznanie dla Yoochuna mówiąc: „Yoochun oglądał na żywo każdy odcinek ‚Triangle’.” Dlatego postanowiliśmy teraz zapytać Yoochuna o Jaejoonga.

Tak naprawdę nie rozmawiamy ze sobą o naszej grze aktorskiej. Oglądałem wszystkie projekty Jaejoonga, ponieważ wiem, jakie to ważne, ale również dlatego, że po prostu chciałem obejrzeć „Triangle” (śmiech). Czuję się wdzięczny za każdym razem, gdy myślę o Jaejoongu. Szczerze mówiąc, pomyślałem, że byłoby wspaniale, gdyby zrobił inną dramę zaraz po „Dr Jin”, bo ma bardzo duży talent. Zastanawiałem się, co się stanie, jeśli opóźni wydanie albumu i zacznie więcej grać.

Byłem pewien, że solowa działalność Jaejoonga odniesie sukces. Gdy słuchałem jego głosu, z każdą chwilą słyszałem w nim coraz więcej warstw. Jakby zawarły się w nim lata doświadczeń? Gdybym ośmielił się porównywać, to przypominał mi on głos wokalisty weterana, An Chihwana.

Źródło: OhMyStar News via Naver
Tłumaczenie pośrednie: @crystalmoon64
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

