[Tłum] [Wywiad] 130814 Park Yoochun – urodzony aktor i piosenkarz: Gdybym musiał przytyć 5 kilogramów… jeśli tego wymaga moja praca, nie mam nic przeciwko temu, by popsuć swój wygląd


Uwielbiam go i będę czekać na jego solowy album, nieważne jak długo :)

Są dwa określenia, którymi można opisać Park Yoochuna. Pierwsze to „członek JYJ, popularnej grupy idoli”, a drugie „popularny aktor po 20-tce”. Promując wydanie drugiego albumu po 3 latach, Yoochun staje jednocześnie przed fanami w filmie „Sea Fog”, którym debiutuje na dużym ekranu. Jest piosenkarzem i aktorem jednocześnie.

Wiele osób łączy te dwie role, ale Yoochun bardzo poważnie traktuje każdą z nich. Żadnej z nich nie uważa za prostą i żadnej decyzji nie podejmuje pochopnie. W takich warunkach [zajęty obiema pracami], nie byłoby dziwnym, gdyby którąś z nich zaniedbywał, przedkładając jedną nad drugą, ale tak nie jest. Jako piosenkarz, traktuje muzykę poważnie i stara się być rzetelny w tym, co robi. Gdy mówi o aktorstwie, ujawniają się jego aspiracje i ambicje jako aktora.

Być może jego zachłanność w obu dziedzinach wynika stąd, że każda z nich zachwyca go czym innym i trudno mu z którejś zrezygnować. Radość płynąca z przekazywania publiczności przesłania poprzez grę aktorską, oraz wykorzystanie muzyki, dzięki której, jako piosenkarz, przynosi ludziom pocieszenie, jest ogromna.

W „Sea Fog” noszę strój marynarza, i kiedy pomyślę, że znów będę się mógł przebrać jest to dla mnie duża przyjemność. Częścią tej pracy jest możliwość pokazania różnych wizerunków. Jestem z tego powodu szczęśliwy. Dzięki byciu aktorem, mogę również przekazać pewne przesłanie, co uważam za naprawdę znaczące. Jest to ogromna odpowiedzialność, ale bardzo przyjemna. Z drugiej strony, piosenkarz w krótkim czasie musi przekazać nadzieję. Muzyka jest tworzona z myślą o ludziach, którzy codziennie poruszają się samochodami. Myślę, że jest tym, co daje słuchaczom dużą pociechę w ciągu tego krótkiego czasu. 

Najpierw próbowałam/em spotkać się z Yoochunem – aktorem. Przygotowywał się właśnie do premiery „Sea Fog”i wyjaśnił, dlaczego wszedł do tak trudnej produkcji. Powiedział, że ma bardzo duże aspiracje jako aktor. „Sea Fog” to dobry krok naprzód i duża szansa, aby teraz wkroczyć na ścieżkę aktorstwa.

To ja powiedziałem agencji, że chcę w tym zagrać, choć mówili mi, żebym to bardziej przemyślał. Wiele osób mówiło mi, że nie spodziewało się tego. Ale pomyślałem sobie, czy zagranie w tym filmie to naprawdę coś tak nieoczekiwanego? Nie wiem, co inni sądzą na temat mojego dążenia do bycia aktorem i kontynuowania tej ścieżki, ale chciałem spróbować, czy mi się nie uda czy też nie.

Jego poważny stosunek do aktorstwa był widoczny, kiedy mówił o scenie łóżkowej w „Sea Fog”. Jest to jego debiut filmowy, i jego wygląd, jako jednego z głównych aktorów jest z pewnością ważny, aby przyciągnąć wiele fanek, ale w scenie łóżkowej nie zobaczymy zbyt wiele twarzy Yoochuna. Miał przytulić aktorkę Han Yeri (grającą Hong Mei), zapłakać, a następnie przejść do sceny łóżkowej. Yoochun ukrył swoją twarz, kładąc większy nacisk na filmie niż na wyglądzie. Nigdy nie zawahał się w sprawach błahych, dla tej produkcji przybrał na wadze 5 kg, i taki też przyszedł na wywiad [zaokrąglony].

Trzy razy nagrywaliśmy scenę płaczu, i najlepszym ujęciem było to, gdzie nie było widać mojej twarzy. Ale reżyser powiedział, że musi być widać moją twarz, więc kręciliśmy tę scenę ponownie. Pomyślałem jednak, że widzowie powinni być w stanie poczuć emocje nie widząc mojej twarzy i chciałem wykorzystać pierwsze ujęcie. Na szczęście, właśnie ono znalazło się w filmie (śmiech). Nie mam problemu z tym, że nie widać mojej twarzy, tak samo jak z popsuciem swojego wyglądu. Do tego filmu musiałem przytyć 5 kg, więc jadłem z czystym sumieniem (śmiech).

Yoochun był także bardzo poważny mówiąc o swojej przyszłości jako piosenkarz. W przeciwieństwie do innych członków zespołu nie wydał solowego albumu, ale powiedział, że zrobi to, kiedy bardziej dorośnie. Nie traktuje muzyki lekko, mówiąc, że chce przez nią przekazać swoje uczucia.

Chcę wydać moją własną muzykę, jednak nie jestem zachłanny. Mam ochotę spróbować, ale myślę, że jest jeszcze zbyt wcześnie. Kiedy nadejdzie czas, chcę wydać album nie ze względu na to, że mam przerwę w działalności, ale dopiero wtedy, gdy coś poczuję, coś sobie uświadomię, coś zacznie się we mnie zmieniać.

Nadal nie ma albumu z imieniem Yoochun” ale właśnie ukazał się album, którym po trzech latach wracają członkowie JYJ. Yoochun powiedział, że po tak długim czasie, praca nad tym albumem sprawiała mu dużą przyjemność, i że szczególnie ten album pozostanie w jego pamięci. Mimo, że jest to dla niego coś zwykłego [wydawanie albumów], był bardzo podekscytowany.

Podczas tworzenia tego albumu dobrze się bawiłem. Ponieważ nie wydałem solowego albumu, minęło trochę czasu, odkąd uczestniczyłem w produkcji, ale nagrywanie, rozmowy, przebywanie z członkami było naprawdę zabawne. Pozostali 2 członkowie byli zajęci i nie mogliśmy często się spotykać, ale praca przy produkcji była zabawna i ekscytująca, mimo że to nie jest dla nas nowa rzecz (śmiech). Nadal nie wiem jakie są reakcje na ten album. Kiedy byłem na przyjęciu z okazji ukończenia filmu, Junsu wysłał mi e-mail na telefon mówiąc, że mój film był ciekawy. W tym czasie mówił również o albumie, i choć nie wiem dlaczego, czuliśmy wobec siebie pewną bezradność. Ten album jest prezentem dla nas samych. Mam wrażenie, że ten album pozostawi po sobie silne wspomnienia.

Źródło: Kstyle
Tłumaczenie pośrednie: @Jen_BabyLove
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

