[Tłum] [Wywiad] 110814 Yoochun: “Etykietka idola?… nie przejmuję się tym”


W trakcie wywiadu, udzielonego w kawiarni w Palpan-dong, Jongno-gu, Park Yoochun powiedział:

Idol czy też granie idola to tylko słowo i nie jestem nim zbytnio zaniepokojony. W ogóle się tym nie przejmuję. Myślę, że inni ludzie są tym bardziej zainteresowani niż ja. Kiedy przekroczysz czterdziestkę, nazywanie cię idolem nie jest już zabawne, prawda? Jednak biorąc pod uwagę moją sytuację, skoro nie mam się czego wstydzić, to nie ma to dla mnie znaczenia.

W chwili, gdy pojawiają się końcowe napisy, a wśród nich moje nazwisko, uważam, że nie mam się czego wstydzić – dodał, pokazując swoją odważną stronę.

[Uwaga: Przetłumaczono tylko wypowiedź Yoochuna. Reszta artykułu mówiąca o jego karierze od czasu debiutu aż do dziś, a także o „Sea Fog” została pominięta.]

Źródło: Xports News
Tłumaczenie pośrednie: @yochwennie
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

