[Tłum] [Wywiad] Yoochun dla Cine21 Magazine No. 966 05.08~12.08.2014 – część 2


część 1 tutaj

O kręceniu zdjęć w wodzie.

Woda była naprawdę niesłychanie zimna. Musiałem pokonywać fale w ciężkich ubraniach. Był moment strachu, gdy ręce i nogi mi zdrętwiały i nie mogłem oddychać. W końcu ktoś musiał mnie wyciągnąć. Nie przejmowałem się tym, jaki mam wyraz twarzy. Chciałem szybko uratować Hongmae, wydostać się stamtąd i dokończyć filmowanie.

Czy umiesz pływać? Reżyser Shim myślał, że nie jesteś dobry w pływaniu i czuł się winny, że kazał ci pływać.

To dlatego, że powiedziałem mu, że nie jestem dobry w pływaniu. Bałem się, że będzie kazał mi dużo pływać (śmiech). W rzeczywistości uwielbiam pływać. Do tego stopnia, że gdy wejdę do wody, nie chcę z niej wyjść.

Tłumaczenie kor-chin: 暖日呀呀
Tłumaczenie chin-ang: @yochwennie
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

