[Tłum] [Wywiad] Wywiad z Yoochunem dla Cine21 Magazine No. 966 (05.08~12.08.2014)


Podoba mi się ten dojrzały Yoochun, tylko szkoda, że wywiad taki krótki :(

Co jest najcenniejsze w życiu?

Ludzie, którzy pracują ze mną wiedzą, że nie mam wielkich ambicji. Chcesz zarobić dużo pieniędzy? Chcesz zrobić więcej reklam? Chcesz być jeszcze bardziej popularny? Nie mam takich pragnień. Moim jedynym pragnieniem jest to, aby stać się lepszym aktorem.

Dla mnie najcenniejszymi rzeczami raczej zwykłe rzeczy. Jeśli jest dobry projekt, idź, zrób go szczęśliwie i bądź za niego wdzięczny. Nadeszła dla nas szansa, aby wydać album. Pomyślałem, że nadal jesteśmy w stanie to zrobić i poczułem się bardzo szczęśliwy z tego powodu.

Nie lubię uczestniczyć w wydarzeniach. Powiedziałem nawet mojej agencji, aby postarali się nie organizować dla mnie żadnych oficjalnych imprez. Ale ostatnio do naszej firmy dołączyli seniorzy (jak Choi Min Sik, Sol Kyung gu, Lee Jung Jae), więc nie miałem wyboru, jak pójść na premiery. (śmiech)

Mam nadzieję, że ludzie postrzegają mnie normalnie. Yuchun zagrał w tym projekcie, jego gra była bardzo dobra. To mi wystarczy.

Wydaje mi się, że człowiek, który zdaje sobie sprawę, jak cenne są małe rzeczy jest bogatszy niż inni. Raz piłem z Min Sik hyungiem, który powiedział, że nieważne czy zarabia się 10 milionów won czy sto milionów, czy jest się bardzo popularnym czy tylko średnio, i tak można się spotkać obok przydrożnego straganu z żywnością i napić się soju. Więc nie komplikuj sobie życia, rób dobrze proste rzeczy. Czy to nie jest super? Chcę tak żyć.

Tłumaczenie kor-chin: 暖日呀呀
Tłum chin-ang: melodysky
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

2 comments on “[Tłum] [Wywiad] Wywiad z Yoochunem dla Cine21 Magazine No. 966 (05.08~12.08.2014)

  1. Pingback: [Tłum] [Wywiad] Yoochun dla Cine21 Magazine No. 966 05.08~12.08.2014 – część 2 | JYJ Polska

Skomentuj

