[Tłum] [Wywiad] 040814 Yoochun opowiada o obowiązkowej służbie wojskowej i solowym albumie


Sporo tych wywiadów, a to jeszcze nie wszystkie :) I tak mi szkoda tego solowego albumu Yoochuna, z którego zrezygnował ;(

Jesteś w takim wieku, że musisz myśleć o obowiązkowej służbie wojskowej. Czy odczuwasz lęk przed „pustym okresem”?

Ponieważ nie jestem sam, ale są też pozostali członkowie JYJ, nie mogę podjąć takiej decyzji, jaką bym chciał. Dokładne terminy zostaną ustalone po rozmowie z firmą. Nie czuję strachu przed życiem w służbie wojskowej, ale... trochę boję się tego pustego okresu. Nie chciałbym być chciwy ani działać pochopnie, gdy wrócę po ukończeniu służby. Myślę, że nawet jeśli nie będzie to główna rola, będę wdzięczny mogąc pojawić się w dobrej dramie lub filmie. Czuję się wolny i spokojny myśląc w ten sposób. Nie rzucę aktorstwa po przepracowaniu zaledwie kilku lat, więc myślę, że lepiej będzie, jeśli po moim powrocie zacznę powoli i spokojnie.

Z członków JYJ tylko ty nie wydałeś solowego albumu. Wydaje się, że teraz wolisz grać, niż śpiewać.

Właściwie to… też chciałem wydać solowy album. Ludzie w mojej firmie namawiali mnie do tego, więc przygotowałem go w zeszłym roku, ale potem pomyślałem, że jeśli zrobię to w ten sposób, będzie taki sam, jak inne. Dlatego zrezygnowałem. Mogę zrobić album jako JYJ, więc odpuściłem [mój solowy album]. Szczerze mówiąc, chciałem więcej grać. Od czasu dramy Rooftop Prince (2012)”, chcę wiedzieć więcej o aktorstwie. To zabawne przyglądać się różnym ekspresjom artystycznym innych aktorów podczas oglądania dramy lub filmu Czasami kopiuję ich grę i myślę… jakbym to zagrał, gdybym mógłAktorstwo jest takie zabawne.

Źródło: Hankook Ilbo
Tłumaczenie pośrednie: @theyoungestmin(1,2)
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

