[Tłum] [Wywiad] 310714 Jaejoong: „Nawet, gdyby bokserki prześwitywały, i tak bym je założył”


Zaakceptowałem główną rolę, nie biorąc lekcji aktorstwa Dobrze jest być piosenkarzem, ale ciekawe być aktorem.

[ominięto]

Na konferencji nawet dziennikarze byli tak pochłonięci umiejętnościami aktorskimi Kim Jaejoonga, że nie mogli kwestionować jego wysiłkówZwłaszcza w scenie, w pierwszym odcinku dramy, w której został uruchomiony po drugiej stronie ulicy, ubrany w czerwone bokserki z wizerunkiem smoka symbolicznie pokazując w ten sposób swoją determinację.

Kim Jaejoong wyjaśnił: Nawet, gdyby reżyser powiedział mi, żebym zaczął uciekać ubrany tylko w prześwitujące bokserki, to bym to zrobił. Wymazałem takie myśli jak nie mogę pokazać publiczności takiego wizerunku’, i w pełni zaangażowałem się w [moją rolę].

„Moja rola w dramie była duża i wchodziła w interakcje z innymi postaciami. Kiedy spotykałem się z pozostałymi nie mogłem po prostu powiedzieć ‚Jestem zmęczony’. Gdyby zaczął się niecierpliwić, inni aktorzy poczuliby się tak samo. Dlatego z całych sił starałem się uśmiechać.”

W przeciwieństwie do poprzednich dram, tym razem Kim Jaejoong nie brał udziału w lekcjach aktorstwa. Przed rozpoczęciem filmowania miał szansę napić się z aktorem Choi Minsikiem (52 lata).

„Spotkałem się z Choi Minsik sunbae z nadzieją, że będzie mnie uczył aktorstwa, ale zamiast tego po prostu piliśmy. Piliśmy przez około godzinę, i kiedy atmosfera stała się gorąca, sunbae podzielił się ze mną myślami na temat gry aktorskiej.

Choi Minsik powiedział Kim Jaejoongowi: W dzisiejszych czasach, gdy drama zyskuje małą popularność, mówi się, że aktor [z tej dramy] jest dobry w aktorstwie. Jak to możliwe? Brałem udział w niezliczonej ilości projektów – sztukach teatralnych, dramach i filmie, ale po każdym projekcie, zawsze czuję się niezadowolony, ponieważ moje aktorstwo jest takie samo jak w poprzednich projektach. Jako starszy sunbae doradził również: To naturalne, że nie umiesz grać już teraz. Nawet sunbae, który ma za sobą 10, 20 lat doświadczenia więcej niż ty, także nie potrafi grać. Aktorstwo to coś, czego trzeba się uczyć aż do śmierci. Nie czuj się tym przytłoczony. Wystarczy, że będziesz ćwiczył jak szalony.”
Kim Jaejoong wyjaśnił: Po spotkaniu z Choi Minsik sunbae pomyślałem, że zamiast brać lekcje i przenosić to, czego się dowiedziałem do filmu i dramy, powinienem po prostu starać się interpretować to na swój sposób. Gdybym nie spotkał sunbaepracowałbym pod wielkim ciężarem.
Zapytaliśmy Jaejoonga, jak ocenia swoją grę.

Jak mógłbym scharakteryzować moje aktorstwo? Nie miałem czasu żałować. Raczej stopniowo, niż od razu z pełną satysfakcją, sprawiałem, by odcinki były na tyle zadowalające, żeby mogły zostać wyemitowane. Chciałem rozważyć, co powinienem zrobić, by scena była lepsza, ale nawet nie miałem na to czasu.I dodał: „Triangle to drama, która ma wielkie zakończenie”

Kim Jaejoong powiedział, że członkowie [JYJ] Park Yoochun i Kim Junsu również okazali duże zainteresowanie tą dramą. Szczególnie Park Yoochun, który nie pominął żadnego z odcinków i oglądał dramę podczas jej nadawania.

Około 2 miesiące temu, Yoochunie przeżywał stres. Pewnego dnia zadzwonił do mnie i powiedział: Oglądam dramę hyunga, by uwolnić się od stresu.” Po obejrzeniu mnie grającego łajdaka, Junsu zapytał: Czy on to nie ty?Ha ha ha.

Kim Jaejoong powiedział, że widział artykuł, w którym wspomina o nim członek TVXQ, Jung Yunho. Odpowiedział: Yunho yah, dobrze sobie radzę”, i dodał: „To pierwszy raz, kiedy [Yunho] gra w odcinkowej dramie, a filmowanie jest bardzo męczące. W przeszłości, kiedy razem się promowaliśmy, zdarzało się, że Yunho się odwadniał. Mam nadzieję, że pije dużo wody i kontroluje stan zdrowia.
Ostatnio JYJ wydali 2 album długogrający i odbędą tournee w 8 miastach Azji. Zastanawiamy się, w której roli Kim Jaejoong czuje się bardziej czarujący, jako piosenkarz czy aktor?
Odpowiedział:Gdybym miał wybrać, wybrałbym piosenkarza, ale myślę, że to interesujące być aktorem. Istnieje jeszcze wiele nowych rzeczy [do nauki i doświadczenia], więc za każdym razem, gdy zdobywam więcej doświadczenia, uważam to za bardziej interesujące. Oczywiście to nie znaczy, że jako wokalista osiadłem już na laurach (T / N: oznacza, że ​​jako wokalista, wciąż ma wiele rzeczy do zrobienia).

W końcu poprosiliśmy go, by powiedział, co zyskał, a co stracił dzięki „Triangle”.

Mówiąc o tym, co straciłem, myślę, że długość mojego życia zdecydowanie skróciła się o 2 lata. Ha ha ha. Ale zyskałem wiele rzeczy oraz nowych przyjaciół. Pierwszy raz zagrałem główną rolę. Widziałem wyraźnie sytuację,w jakiej znajdował się reżyser i pracownicy, wszyscy aktorzy i aktorki. Podczas filmowania, przychodziło mi do głowy wiele myśli.”

Credit: yna.co.kr (airan@yna.co.kr)
Hannah @PrinceJJ (@the_little_pear)
Za pośrednictwem: PrinceJJ + JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

