[Tłum] [Wywiad] 070814 JoongAng Ilbo: Park Yoochun debiutuje na dużym ekranie


Po zagraniu w kilku serialach telewizyjnych, Park Yoo-chun, członek grupy JYJ, debiutuje na dużym ekranie w filmie „Sea Fog”.

Park zagra główną rolę u boku aktora weterana, Kim Yun-Seok z „The Thieves”.

„Sea Fog” jest oparty na prawdziwej historii marynarzy, którzy napotykają problemy w trakcie przewożenia chińskich pasażerów na gapę do Korei pod koniec 1990 roku. Park Yoochun zagrał rolę Dong-Sika, młodego marynarza na statku, który uczy się przeciwstawiać kapitanowi statku, Cheol-Ju (Kim Yun-Seok).

Podczas gdy kapitan robi wszystko, by przetrwać, Dong-sik skupia się na ochronie Hong-Mae, dwudziestokilkuletniej pasażerki bez biletu.

„Jestem po prostu zbyt podekscytowany. Dość, by serce wyskoczyło mi z ciała” powiedział Yoochu Joongang Ilbo, oddziałowi Korea JoongAng Daily, w niedawnym wywiadzie.

Dlaczego zdecydowałeś się zagrać w „Sea Fog”?

To taka historia, która nie jest łatwo przystępna. Kiedy po raz pierwszy przeczytałem scenariusz, biłem się z dwiema myślami: po pierwsze, że chcę to zrobić, a po drugie, że nie jestem pewien, czy mi się uda. Byłem jednak pewien, że ten film pomoże mi się rozwinąć.

Czy miałeś jakieś problemy z używaniem dialektu Jeolla?

Reżyser powiedział mi, abym zbytnio się nie martwił, ale pomyślałem, że skoro film oparty jest na prawdziwej historii to moja postać musi być o wiele bardziej sugestywna. Oglądałem filmy dokumentalne o marynarzach i ćwiczyłem mówienie dialektem z pracownikami z Jeolla.

Co było dla ciebie najtrudniejszą rzeczą podczas kręcenia zdjęć?

Najtrudniejszą rzeczą było wymazać siebie, by pokazać wyłącznie charakter, który grałem. Chyba próbowałem blefować i być pretensjonalny, gdy nagrywaliśmy w maszynowni, gdzie moja postać ukryła Hong-mae. Myślałem, że bez względu na to, jak nieśmiały jest Dong-sik, musi być dumny z bycia marynarzem. Chciałem w sposób naturalny pokazać to uczucie.

Czy rozumiałeś tragedię pokazaną w filmie, gdy każdy z marynarzy zaczął okazywać własne pragnienia?

Byłem w stanie zrozumieć innych marynarzy tak samo jak Dong-Sika i dlatego czułem smutek. Z tego też powodu było mi bardzo trudno podczas kręcenia wielu scen. Miałem nawet wrażenie, że statek wykorzystywany do filmowania wyglądał równie smutno i pusto. Bez Hong-Mae, Dong-sik prawdopodobnie nie dałby sobie rady z tym wszystkim [w środku tragicznych scen]. Byłem bardzo zazdrosny, że Dong-Si potrafił kochać kogoś tak bardzo.

Jak to było pracować ze starszymi aktorami?

Byłem z tego powodu szczęśliwy. Wszyscy byli serdeczni i wiele się nauczyłem. Ten film pomógł mi spełnić moje naturalne pragnienie grania.

Czy jest jakiś gatunek filmowy, w którym chciałbyś się sprawdzić następnym razem?

Chciałbym zagrać w filmie akcji albo thrillerze. Ale przede wszystkim chciałbym zagrać w prawdziwej historii miłosnej o nieskazitelnym człowieku ze wsi.

Źródło: Korea JoongAng Daily
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

