[Twitter] 110814 XIAracula i jego Angel XIA- dzienne zestawienie tweetów


Hahaha Junsu chyba już zawsze będzie słodziakiem :P bez względu na wiek :P

(Junsu) Gram Drakulę i zapomniałem już ‚słodkich’ póz/wyrazów twarzy.. Spróbuję teraz.. Tak jak się spodziewałem, trzeba wysunąć usta do przodu. Już prawie pora na kolację .. Przepraszam… Jako osoba już dawno po 20-stce, chciałem jeszcze spróbować zrobić pozę ‚aegyo’..

 photo 140810jstw.png

(@B2stGK do Junsu) Angel Xia, Tęsknię hyung….~~~~~~~~~~~~~~!

(Junsu do @B2stGK)  Hyung też!ㅠ

(@B2stGK) Dzisiejsze niebo nad Seulem

(Junsu do @B2stGK) Podobnie jak hyung masz zwyczaj robienia zdjęć, gdy niebo jest piękne?ㅎ Pokaż mi Angel Gikwang!!!!

(@B2stGK do Junsu)  ㅋㅋㅋㅋ Angel Gikwang.. jest tu hyung..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jestem zawstydzony ㅋㅋㅋㅋ

(Junsu do @B2stGK) Heol…Jak uroczo!!!!!!>_<

(@B2stGK do Junsu)  Hyung~~♡Ty też pokażㅋsiła oryginałuㅋㅋWłaśnie widzę Angel Xia na Naver i jestem fanem Hyunga…. Pokaż mi~~^_^~~♡

(Junsu do @B2stGK) Yetda! Też nie wiem~~~~~~~ㅜㅜ

 photo 140810jstw.png

Źródło: @1215thexiahtic + @B2stGK
Tłumaczenie pośrednie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

