[Tłum] 130713 Magazyn “The JYJ”, wydanie drugie: Listy JYJ do samych siebie


Czemu mnie to nie dziwi, że najbardziej obszerny, pełen przenośni i zagmatwany list napisał Jaejoong? Osobowość 4D do czegoś zobowiązuje. :)

Dla Jaejoonga od Jaejoonga

Cześć Jaejoongie ah~ Myślę, że to naprawdę zabawne… Pisać list do samego siebie…
To również krępujące…^^
Na początku pomyślałem „Napisz(my)  to z lekkim, beztroskim sercem”
Jednakże moment, w którym napisałem „Cześć”, sprawił, że spojrzałem wstecz ku moim wspomnieniom z przeszłości i na obecny wizerunek samego siebie.

„Jak się masz teraz?” Moją odpowiedzią jest…
„Jestem naprawdę szczęśliwy” Myślę, że odpowiem w ten sposób…

Spoglądając „na siebie samego”, urodzonego jako „Kim Jeejoong”, na ten moment oddychającego, z niezliczoną ilością wspomnień, czuję wspaniałą radość. Nie jako osoba publiczna, która otrzymuje tak wiele miłości, tylko będąc zwykły człowiekiem – Kim Jaejoongiem.
Uhm… Oddychając, by żyć, dzień po dniu… Samo to uczucie czyni mnie mnie szczęśliwym. W końcu to „moje życie”.
Niezlicze ilości błędów, pomyłek, win, które do tej pory były przez ciebie powtarzane wielokrotnie
Dobrych i złe rzeczy, których dotychczas doświadczyłeś
Pomyśl o nich, przeżuj je i wycofaj się (zostaw je), krok za krokiem wiedź szczęśliwe życie
Cokolwiek to było, zamiast żyć przeszłością, którą chciałbyś wymazać, wykasować, żyj teraźniejszością, będącą twoim fundamentem i podstawą do szczęśliwszego życia w przyszłości.

Lubię obecnego „mnie”, który napisał ten tandetny wyżej wymieniony list. ^^ Nawet, jeśli będzie on dla mnie bardzo zabawny, gdy sięgnę po niego ponownie w przyszłości.
Będąc „Jaejoongiem przyszłości!” Żywot, który teraz wiedziesz… Mam nadzieję, że cieszysz się tym istotnym i ważnym dla ciebie życiem, bowiem stanie się ono wspaniałym podłożem, którym będziesz mógł udekorować przyszłego „siebie”.
W porządku jeśli zawiedziesz lub odniesiesz sukces… Nie denerwuj się, nie czuj się sfrustrowany i nie zachowuj się arogancko. Jeżeli wciąż będę uśmiechnięty przed wykorzystaniem wszystkich tych oddechów, które teraz łapię (myślę, że chodzi tu o to, że przed śmiercią), to wtedy  możemy arogancko umrzeć. ^^ Ponieważ nasze życie jest udane!

Dla Yoochuna od Yoochuna…

Yoochun…ah
Pracuj ciężej i jeszcze ciężej
Bądź zdrów… Troszcz się i opiekuj swoją rodziną…
Jeśli tęsknisz za obecnym mną…

Dla Junsu od Junsu…

Junsu-yah, dużo dotychczas wycierpiałeś, pracowałeś ciężko
Jestem ci wdzięczny, bowiem pomimo swego zmęczenia, sumiennie żyjesz i myślisz pozytywnie
Me oczy, które ukazują mi jasność tego świata
Me ciało, które zawsze chętnie wpada w rytm, dziękuję ci za to
I Junsu-ah… Bądźmy bardziej wdzięczni, bardziej troskliwi, opiekuńczy i szczęśliwsi w przyszłości.
Pomimo tego, że jest tak wiele chwil, w których czujesz się wyczerpany i zmęczony, uśmiechaj się dla kochających cię ludzi oraz dla tych bijących ci brawo. Zrozumiałeś? ^^

Źródło: The JYJ Magazine Vol. 2
Tłumaczenie pośrednie: @The_little_pear ze strony PrinceJJ + Christie + Sheena + @ohmyjunsu
Tłumaczenie polskie: JYJPolska
Za pośrednictwem: JYJ3

Skomentuj

