[Tłum] 070814 JYJ – Creation


Piosenka „Creation” jest deklaracją walki o wolność, byciu nieustępliwym i odważnym podczas wychodzenia na przeciw nawet najbardziej wstrząsającym ludzkim sercem strachom. Jaejoong opowiada o Wszechświecie, wymiarze, który ludzie stworzyli dla siebie, uwalniając się tym samym od tego, co ich powstrzymywało i tworząc drogę, na której nie ma miejsca na strach. Jest to prawdopodobnie moja ulubiona piosenka z ich nowego albumu, co nie zmienia faktu, że cały album jest naprawdę solidny. :)

JYJ – Creation (12 utwór na albumie)

[Jaejoong] Czy kiedykolwiek spojrzałeś w niebo
Nowymi oczyma, które dotychczas nie były otwarte
Nigdy wcześniej się z tym nie zmierzyłem
Ten świat sprawiający, że wyglądam jakbym był niewielki

[Yoochun/All] Biegniemy, biegniemy, biegniemy bez pojęcia
[Junsu] Gdy po upływie czasu, dzień kończy się
[Yoochun/All] Walczymy, walczymy, walczymy bez powodu
[Jaejoong] Rozpocznie się moja rewolucja

[Junsu/All] Na tym świecie i daleko za oceanem
Może znajdować się niezniszczalna ściana
[Yoochun] Światło rozprzestrzenia się przed naszymi oczyma
Głos wiarą w mój wybór
[Junsu] Nie ma żadnego powodu, by wyjmować pozostające w sprzeczności ze sobą ślady z przeszłości

[Yoochun] Możesz być przestraszony, fatum zmierza w naszym kierunku
Boisz się niebezpiecznego niedowierzenia

[Yoochun] To zniknie, zniknie, zniknie
[Jaejoong] Gdy po upływie czasu, dzień się kończy
[Yoochun] Gdy zamykasz swe oczy i marzenie
[Junsu] Rozpoczęła się twoja rewolucja

[Jaejoong/All] Na tym świecie i daleko za oceanem
Może być niezniszczalna ściana
[Yoochun] Światło rozprzestrzenia się przed naszymi oczyma
Głos (jest) wiarą w mój wybór
[Jaejoong] Pozostające w sprzeczności ze sobą cienie przeszłości

[Junsu] Skrzydła, które mnie objęły, gromadzą twą namiętność
Przedzierają się przez ciemność i przechodzą przez ten czas.
[Jaejoong] Po zużyciu energii i przekręceniu z bólu
Mój cud jest ukryty wewnątrz
[Yoochun] To mój Wszechświat

[Jaejoong/Junsu] Skrzydła anioła, które mnie objęły
[Yoochun/Junsu] Na zawsze umieszczę nowy ślad cudu.

[Jaejoong/All] W tym życiu i daleko za oceanem
Może być niezniszczalna ściana
[Yoochun] Światło rozprzestrzenia się przed naszymi oczyma
Głos (jest) wiarą w mój wybór
[Jaejoong] Pozostające w sprzeczności ze sobą cienie przeszłości

[Junsu/All] W tym życiu i daleko za oceanem
Może być niezniszczalna ściana
[Yoochun] Światło rozprzestrzenia się przed naszymi oczyma
Głos (jest) wiarą w mój wybór
[Junsu] Pozostające w sprzeczności ze sobą cienie przeszłości

[Junsu] To mój Wszechświat
[Jaejoong] To mój Wszechświat
[Yoochun] To mój Wszechświat

*Creation można przetłumaczyć również jako tworzenie.

Tłumaczenie angielskie: popgasa.com
Tłumaczenie polskie: JYJPolska

One comment on “[Tłum] 070814 JYJ – Creation

Skomentuj

