[Twitter] 010814 Rozmowa Jang GeunSuka i Kim Jaejoonga – dzienne zetawienie tweetów


Uffff …. rozgadały się chłopaki :P


JGS: Kocham cię Kim Jaejoong  wwwwww
Jaejoong do JGS: Jestem twoim fanem, Geunjjing wwwww

JGS do Jaejoonga: Myślę, że sporo wypiłeś wczoraj. Wszystko OK? Przygotowuję się na wyprawę na  JYJ membership week^^^^^^^wwwwww
Jaejoong do JGS: Tak, ale mimo to ciężko pracuję~ Myślałem, że uważasz  JYJ membership week za mało zabawny/rozrywkowy? www^^^^^^^^wwwwwww

JGS do Jaejoonga:To COEX hal D i C prawda? Jadę teraz ich [JYJ] zobaczyć. Bardzo podekscytowany!!
Jaejoong do JGS: Niedługo urodziny Geunjjinga. Super! Chcę iść na przyjecie urodzinowe. (Podekscytowany) Zaprosisz mnie?

JGS do Jaejoonga: To bardzo przyjemna i ekscytując rzecz! Będę codziennie na ciebie czekał! Zadzwoń do mnie na pewno!!!!
Jaejoong do JGS: Będę czekał na twój telefon (śmiech) Idziesz poćwiczyć? Ja też. Zapewne będziesz [od tego] zdrowszy wwww^^”

JGS do Jaejoonga: To wszystko kupiłem dla ciebie, zawstydzony (śmiech)  Jeżeli nie przyjdziesz będę nieszczęśliwy (T_T)

 photo Bt8RZQSCQAEuw01.jpg

Jaejoong do JGS:  Wiem o tym. Ja też się przygotowałem. To wszystko wyląduje w żołądku Geunjjinga.  wwww

 photo Bt8SdYTCAAAnQdQ.jpg

 photo Bt8SfHGCUAAVmMU.jpg

 photo Bt8SfgFCcAEHRDg.jpg

 photo Bt8SgpxCMAEN-rF.jpg

JGS do Jaejoonga: Co za niespodzianka! Jaejoong jet prawdziwym Jangoe (węgorz; nazwa fanów Geunseoka) Staliśmy się grilowanymi węgorzami a to wszystko dzięki twojej miłości wwww (śmiech)
Jaejoong do JGS: (≧∇≦)Co teraz zrobię? To niebezpieczne (śmiech) ya~~~

JGS: COEX jest na prawdę daleko

Fani do JGS: Musisz pojawić się na Membership Week do 6:30 PM!!!!
JGS do Fanów: ㅡ Porażka… Samochód ani drgnie…

Okolicznościowe stempelki :P

Jaejoong: Do zobaczenia jutro^^
( tweet po koreański i japońsku)

 photo Bt8ViSvCUAAeWiF.jpg

JGS: Do jutra! Będę tutaj czekał!

Źródło: @bornfreeonekiss + @AsiaPrince_JKS
Tłumaczenie pośrednie: @The_Little_Pear of PrinceJJ + @crystalmoon64
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

