[Tłum] 310714 Trzy cechy, które świadczą o tym, że Jaejoong byłby przyzwoitym chłopakiem


Jaejoong? Przyzwoity???? Wiele nasuwa mi się określeń odnośnie JJ ale na pewno nie ‚przyzwoity’ :P:P

Jaejoong, członek koreańskiego boysbandu JYJ i aktor, w rozmowie z lokalną prasą, opowiedział o tym jak zachowuje się, gdy jest w związku.

Porównując siebie do granej postaci,Youngdala, początkujący aktor powiedział, że jest bardzo szczery jeżeli chodzi o uczucia/miłość.

“Lubię graną przeze mnie postać w ‘Triangle’, która bierze udział w bójkach czy innych konfliktach ale staje się nieśmiałym facetem, kiedy staje twarzą w twarz ze swoją ukochaną Jung-hee, jestem szczery. Nie potrafię ukrywać uczuć, nie potrafię utrzymać miny pokerzysty, kiedy kogoś kocham,” powiedział Jaejoong.

Na dodatek zapytano idola, by podał trzy cechy, które świadczą o tym, że byłby świetnym materiałem na dobrego chłopaka.

Ten odpowiedział, “Jestem osobą, która myśli zanim coś powie. I nie jestem nieśmiały jeżeli chodzi o  bliskość fizyczną z moją dziewczyną oraz nie żałuje wysiłków, czau, siły i pieniędzy na moją miłość. Dlatego jestem przyzwoitym facetem.”

[…]

Źródło: Korea Herald
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

