[Twitter] 04-050814 Spragniony Drakula czyli dzienne zestawienie tweetów


 photo 140804jstw.png

Ah buu! Bójcie się~~~Renfield, idź i przynieś mi krew

 photo BuL4dobCQAIVr7x.jpg

***

Info: @swon38 to Lee Seungwon który gra w „Draculi” Renfielda

 photo 140804jstw2.png

Ma-master-nim!!
[JS] Nie powiedziałeś..Minie??

***

 photo 140804jstw3-.png

[JS] Zdaje się, że wspominałem, że w krótkim czasie jestem w stanie dotrzeć do pokoju Miny w Transylwanii… Oczywiście, mogę tam cicho wpaść…

[SW] Nie, zdecydowanie o tym nie wspominałeś. Dziś jest poniedziałek, więc…

***

 photo 140804jstw4-.png

[JS] Jakoś tak… wydaje mi się, że porozmawiamy o tym jutro…

[SW] Ach… o tym… miau…ㅠ

 photo 140804jstw5.png

[JS] Nie dam ci mojej krwi!!

Źródło: @1215thexiahtic + @swon38
Tłumaczenie i udostępnienie: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

