[Tłum] 310714 Kim Jaejoong: „Song Joong Ki oglądał ‚Triangle’ w trakcie odbywania służby wojskowej”


Kolega chciał być na bieżąco w poczynaniach JJ ^^

 photo 1406773276539_99_20140731124503.jpgKim Jaejoong z JYJ wspomniała w wywiadzie o Song Joongki, który aktualnie odbywa służbę wojskową.

W wywiadzie dla Xportsnews, Kim Jaejoong powiedział, “Pół miesiąca temu, Joongki mógł wyjść z wojska [na przepustkę] i rozmawialiśmy z sobą przez telefon. Powiedział, ze ogląda ‘Triangle’ w wojsku. Nie wiem dlaczego ,ale czułem się odrobinę zawstydzony [słysząc to].”

Song Joongki służy obecnie w 22 dywizji piechoty batalionu poszukiwawczego. W przeszłości Oboje publikowali za pośrednictwem kanałów SNS wspólne zdjęcia, pokazując w ten sposób łączącą ich przyjaźń.

“Kiedy nagrywałem nie wiedziałem o tym ale później się dowiedziałem, że Triangle miało większy udział męskiej publiczności, niż damskiej, ponieważ była to drama o hazardzie i męskiej przyjaźni. (Joongki) powiedział, ze bardzo mu się podobało.”

Jaejoong dodał również, “Myślę, że utrzymamy bliską znajomość z Siwanie. Oh Yeonsoo noona to bardzo miła osoba, myślę, że kiedy wróci do Korei będziemy często się spotykać.”

Kim Jaejoong kontynuował, “Zżyłem się również z innymi aktorami. Shin Seunghwan hyung i Lee Yoonmi noona maja też swoje miejsce. Dobrze poznałem/ zaprzyjaźniłem się również z aktorami drugoplanowymi, jak Shorry hyung i Seokcheon hyung, itd.”

Źródło: Sportnews
Tłumaczenie pośrednie: Hannah @ PrinceJJ (@the_little_pear)
Za pośrednictwem: PrinceJJ + JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

