[Tłum] 280714 Yoochun o nagrywaniu sceny łóżkowej w jego debiucie filmowym


Pierwsza poważna scena łóżkowa ….. to musi być stresujące

Park Yoochun z JYJ, opowiadał o scenie łóżkowej z filmu “Sea Fog,” podczas premiery VIP, która odbyła się dziś w kinie  CGV w Wangshimni.

Park Yoochun opowiedziało swoich przemyśleniach “Od samego początku bardzo bałem się o scenę łóżkową, którą musiałem nagrać z Han Ye Ri. Dużo myślałem jak wyrazić tą scenę. Po zakończeniu nagrań, nie jestem pewien czy mój sposób wyrażenia nie doprowadzi do błędnego zrozumienia sceny.”

Dalej wyjaśniał: “Sytuacja dotyczy osoby, która nie wie czy będzie żyła czy nie oraz o prawdziwej chęci przeżycia. Chciałem dokładnie oddać to uczucie za pośrednictwem tej sceny oraz to jak te oba uczucia istnieją w świadomości osoby jednocześnie.”

Aktorka Han Ye Ri zgodziła się i dodała o chęci oddania uczucia pilności, o pogoni wbrew śmierci. Dodała również, że wierzyła w Dong Shika(postać grana przez Park Yoochuna) oraz że chcieli przekazać co znaczy ‚żyć’ za pośrednictwem tej sceny.

“Sea Fog” oficjalnie pojawi się w kinach 8 sierpnia.

Źródło: Soompi
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

