[Tłum] 240714 Nowy album JYJ będzie zawierał piosenkę napisaną przez Chrisa Browna


Wspomniany Pan nie ma zbyt dobrej opinii jako człowiek ale może jako artysta stworzył coś fajnego dla chłopaków, na to liczymy ^^ Pamiętacie Ayyy Girl i Kanyego? Wiele osób wypowiada się, że to była nieudana współpraca; Ja się z tym nie zgadam, ta piosenka jest jedną z najlepszych w ich dyskografii i mam nadzieję, że w tym przypadku też powstało coś fajnego, co mimo mijającego czasu wszyscy będą pamiętać ^^

JYJ współpracowało z Chrisem Brownem przy produkcji najnowszego albumu.

C-JeS Entertainment ogłosiło, “Drugi, studyjny album JYJ, Just US zostanie wydany 29 lipca i będzie zawierał piosenkę napisaną przez Chrisa Browna a zatytułowana jest Valentine. Piosenka była nagrana już rok temu w LA, ma chwytliwą melodię i seksowny tekst.”

Valentine, powstało we współpracy z  Chrisem Brownem i nominowanym do nagród Grammy producentem, Lonny’em Bereal, piosenka harmonizuje z wokalem członków JYJ i ma chwytliwą melodię.

Lonny Bereal powiedział, “Rezultat był świetny, do tego stopnia, że zastanawiałem się, czy inny artysta poza JYJ byłby w stanie wykonać tą piosenkę”

Album JYJ pojawi się 29 lipca.

Źródło: Mwave
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

One comment on “[Tłum] 240714 Nowy album JYJ będzie zawierał piosenkę napisaną przez Chrisa Browna

  1. Mi też się podoba Ayyy Girl, tylko jedno mnie w niej drażni – głos Kanye Westa, moja mama to nawet stwierdziła, że on „beczy jak koza” (haha)

Skomentuj

