[Tłum] 220714 Kolejny wielki krok Junsu w nowym musicalu ‚Dracula’


216.jpg~original“Kim Jun-su cieszy się każdym występem. Jest on zadowolony z decyzji o pojawieniu się w musicalu ‘Dracula’”

W  Opera House w Seoul Arts Center w Seocho-gu (Seoul) odbył się pokaz prasowy musicalu ‚Dracula’. Aktor Ryu Jung-han, Kim Jun-su i Park Eun-suk (dubler) zostali obsadzeni w musicalu Dracula.

W tym musicalu, Dracula ma zniewalający czar. Prezentuje entuzjastyczny i silny/gwałtowny gniew i ból a jednocześnie wrażliwe serce.

Kim Jun-su powiedział, “Zawsze chciałem wystąpić w musicalu fantasy. To tak wielki honor móc pracować z najlepszym zespołem przy tym musicalu.”

Dodał, “Ja i Ryu Jung-han graliśmy również te same role w musicalu ‘Elizabeth.’ Kiedy decydowaliśmy o różnych rzeczach, zawsze starał się mi doradzić i wysłuchać mnie.”

417.jpg~original

Kim Jun-su, Ryu Jung-han, Jeong Sun-ah, Jo Jung-eun, Park Eun-suk połączyli siły dla musicalu ‘Dracula’

Jeong Sun-ah i Jo Jung-eun będą grały razem z Kim Jun-su.

Jo Jung-eun chwaliła Kim Jun-su mówiąc “To pierwszy raz kiedy występuje z Kim Jun-su .Jest on bardzo emocjonalnym aktorem. Na scenie wygląda jak Drakula przepełniony emocjami.” Jeong Sun-ah powiedziała o  Kim Jun-su “Kim Jun-su ma wielki talent. Jestem pewna, że dzięki temu musicalowi umocni swoją pozycję jako aktor musicalowy.”

Kim Jun-su dla musicalu przefarbował swoje włosy na czerwono. Powiedział “Ta postać sama w sobie wydaje się być fantazją. Dlatego, chciałem spróbować czegoś innego. To miało symbolizować krew.”

Pomimo tego, iż ciągle występuje w musicalach, które mają swoją krajową premierę , powiedział, “Miałem szczęście. To dla mnie interesujące, że mogę wykreować moją własną postać w premierowym musicalu.”

Musical ‘Dracula’ opowiada smutną, z fatalnym zakończeniem historię miłosną pomiędzy Draculą i Miną. Musical miał swoją premierą na Broadwayu w 2004. Oparty jest na powieści autorstwa  Brama Stokera.

Musical ‘Dracula’ trwa 170 minut. Będzie wystawiany od 15 lipca do 5 września.

Źródło: Getitk
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

