[Twitter] 190714 Junsu w garderobie :P – dzienne zestawienie tweetów


Mniam :P

140719jstw.png~original(Junsu) Dracula i Renfield się bawią … rekwizyty są tak realistyczne. Aha .. jutro jest podwójny występ hahahahaha ;;;;;; Powinienem szybko iść spać. Dobranoc wszystkim~

Info: Renfield to służący Draculi, który oszalał i jadł owady/robaki ^^ (via @sugarnoona, @ohmyjunsu)

Bs1ih1UCUAA8OaK.jpg~original140719kjstw2.png~original(Junsu) Teraz! Do dzieła~~140719kjstw3.png~original(Junsu) Zdjęcie na pamiątkę zakończonych z sukcesem dzisiejszych występów ㅋZrobiłem je podczas przerwy, po zakończeniu aktu1! Wiecie o tym? Czułem, że podczas występów, kiedy byłem na scenie wszyscy byliście bardzo skupieni ~ I zawsze śpiewam przepełniony tą energią. Bardzo dziękuję. „Mój świat istnieje, gdy tylko wypowiem twoje imię/ Gdy tylko wypowiem twoje imię, mój świat drży” [fragment piosenki, którą śpiewa Drakula o Minie]

Bs6O1meCUAAbLHq.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie pośrednie: @theyoungestmin + @ohmyjunsu + rilanna z  JY3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

