[Recenzja] Mizon Snail Recovery Gel-Cream


Cudowny żel-krem, który podbił nie tylko serca Azjatek, lecz także ludzi z całego świata (w tym moje <3 ).

DSCN1158

Jakiś czas temu poszukiwałam kosmetyku do pielęgnacji twarzy, który upora się z przebarwieniami powstałymi po wypryskach, nawilży skórę i odżywi ją. W trakcie poszukiwań moją uwagę przykuł żel firmy Mizon, zawierający  74% ekstraktu ze ślimaka oraz inne dobroczynnie działające składniki tj. kwas hialuronowy, alantoinę czy pantenol. Dodatkowo zachęcił mnie fakt, że krem ten nie zawiera sztucznych barwników, parabenów i substancji zapachowych. Bez wahania zakupiłam produkt na ebayu, gdzie jego cena waha się w okolicy dwudziestu kilku złoty za 45 ml.

Zamierzone działanie:

– redukuje przebarwienia

-wyrównuje koloryt skóry

-działa przeciwtrądzikowo

-wygładza zmarszczki

-nawilża, odżywia, regeneruje

-łagodzi podrażnienia

Pierwsze wrażenie: WOW! Żel wchłania się błyskawicznie, nawilża oraz nie powoduje świecenia się skóry.  Idealny na dzień, jako baza pod BB Cream. Makijaż utrzymuje się zaskakująco dobrze, nie roluje się, nie waży. Po długotrwałym stosowaniu mogę powiedzieć, że krem ten nie opuści nigdy mojej kosmetyczki ^^ Przebarwienia praktycznie zniknęły, skóra jest nawilżona, a stany zapalne, które od czasu do czasu pojawiają się na mojej twarzy bardzo szybko znikają. Najbardziej zaskakującym rezultatem jest wygładzenie zmarszczek mimicznych na czole ^o^. Co prawda nie miałam głębokich bruzd, ale z delikatnymi linami poradził sobie znakomicie (efekt, którego naprawdę się nie spodziewałam!)

Opakowanie: Kolejny plus. Jestem zwolenniczką kosmetyków w tubkach, które są o wiele bardziej higieniczne, niż te zamknięte w słoiczkach. Żel nie wycieka, opakowanie jest wystarczająco elastyczne, co pozwala nam na wyciśnięcie odpowiedniej ilości preparatu na dłonie.

Zawartość tubki: Konsystencja jest dość gęsta, dzięki czemu krem nigdzie nam „nie ucieka”. Jest naprawdę wydajny! Wystarczy odrobina, aby pokryć całą twarz.

DSCN1151-horz

Plusy:

-działa tak jak zapewnia producent

-wydajny

-niska cena

-brak parabenów, sztucznych barwników oraz substancji zapachowych

-wygodne opakowanie

Minusy:

Brak!

Moja Opinia: Z całego serca polecam ten żel ludziom, którzy zmagają się z wyżej wymienionymi problemami. Cena jest dość niska, a krem naprawdę działa ;)

11 comments on “[Recenzja] Mizon Snail Recovery Gel-Cream

  1. Ja sobie go zamówiłam zaraz po nowym roku, ale wszystkie kosmetyki, które zamówiłam pomiędzy 10 a 12 stycznia do mnie nie dotarły, więc dostałam zwrot pieniędzy, chyba zamówię sobie jeszcze raz, skoro taka pozytywna opinia. Moze do mnie dotrze.

  2. oo to jest coś dla mojej skóry…chyba sie skusze, skoro jest taki dobry^^ Tyle kremów już wypróbowałam, że normalnie masakra:0
    dzięki za recenzję:):)

  3. dla mnie idealny… zawsze mam problem z doborem kremu, zdecydowana większość mnie uczula a z tym kremikiem tego problemu nie ma :D
    już zagościł w mojej kosmetyczce ^^
    uwielbiam go :)
    dzięki za recenzję :)

  4. Okis, też kupiłam XD Ale mam parę uwag. Jego najwieksze zalety to cena i wspaniała regeneracja. Zawsze gdy mam jakieś podrażnienia znikają w mig po tym kremiku. Ale jeśli chodzi o nawilżanie to dla mnie jest za słabe :((( W sensie, nie przesuszam się, ale moja cera jest taka spięta i spragniona głębszego nawilżenia, więc i tak muszę stosować go z innymi nawilżaczami. Na dodatek bardzo niedobrze się komponuje z moim dziwacznym bb [ale może to bardziej wina bb] bo mi się robią tłuste plamy o.O

Skomentuj

