[Info] Sklepik koreański


Jednorazowo mam możliwość sprowadzić do Polski ze spożywczego sklepu koreańskiego kilka trudno dostępnych składników potrzebnych do przygotowania koreańskich dań (np. dwenjang jiggae, kimchi z rzodkwi lub kapusty, daeji bulgogi, jajang myun, zupa i przystawka z kiełków sojowych, czy chociażby prawdziwy koreański ramen ^^’). Sama wiem jak ciężko to u nas znaleźć, a na większości z nich opiera się kuchnia koreańska T_T Nie znam jeszcze dokładnych cen, ale te orientacyjne nie powinny się dużo różnić, więc jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o kontakt – wtedy dowiem się o szczegóły. Niestety nie są jeszcze dostępne żadne z produktów reklamowanych przez Yoochuna xD Jak tylko będą to sama chętnie się w nie zaopatrzę ^^’ Są natomiast inne produkty Ottogi, takie jak ich inny ramen Jin.

Oto lista propozycji:

  • pasta chilli (gochujang) firmy Sunchang 500 gram – ok. 23zł
  • pasta sojowa (dwenjang / doenjang) firmy Jaeraesic 1kg – ok. 28zł
  • pasta z czarnej fasoli (blackbean paste / chunjang) firmy Haechandle 500 gram – 20zł
  • pasta z czarnej fasoli (blackbean paste / chunjang) firmy JinMi 300 gram – 13 zł
  • gochugaru (płatki chilli / grubo mielona papryka) firmy SamJin 453 gram – 33zł
  • rzodkiew koreańska świeża 8zł za sztukę
  • kiełki sojowe świeże 500 gram 10zł
  • Jin ramyun firmy Ottogi 6zł
  • Shin ramen firmy Nongshim 5zł (różne smaki)

Poza tym dostępne są również takie rzeczy jak corn syrop (tzw. mulyot, syrop kukurydziany – oszalałam jak to zobaczyłam! nie sądziłam że będzie mi dane kiedykolwiek go posiadać ^o^), sos sojowy Jin w bardzo dobrej cenie, gotowe pakowane kimchi (z kapusty, z ogórków, z młodej rzodkwi itp). Jeśli poszukujecie czegoś konkretnego dajcie znać, może uda mi się to znaleźć.

Produkty przyjadą do mnie w styczniu. Jeśli zaś chodzi o przesyłkę, to wyniesie tylko tyle ile kasuje poczta polska na terenie Polski, chyba że ktoś wolałby odebrać osobiście. Czekam na info na naszego mejla lub w komentarzach :)

18 comments on “[Info] Sklepik koreański

  1. Pingback: [Przepis] Przepis na KIMCHI (również z rzodkwi) – pyszne i koreańskie | JYJ Polska

  2. w związku z tym, że zostałam zapytana o smaki dostępnych ramenów firmy Nongshim zamieszczę listę tutaj, byście nie musieli pisać już w tej sprawie :)

    Podstawowe rameny Nongshim:

    Chapageti
    Seafood
    Neoguri Udon ostra
    Neoguri Udon łagodna
    Shin
    AnSungTangMyun
    Kimchi

    Kubeczki 5,50zł [są droższe, mimo iż są mniejsze wagowo]:

    Kimchi Sabalmyon
    Yukgejang Sabalmyon
    Sae-U Tang Myon
    Tuigim-Udon
    Shin

    Oraz nieopłacalny czteropak tej zupki w cenie 28zł
    Gamjamyon

  3. O, własnie miałam się pytać o te smaki;)) Do kiedy można ci dać znać? Bo byłabym chętna na jakiś ramen (pasowałoby chociaż wiedzieć jak smakuje prawdziwy, koreański ramen;D) tylko musze jeszcze się dogadać z przyjaciółką, która chyba też byłaby chętna;)

  4. dojadą dopiero pod koniec stycznia, więc myślę że jeszcze spokojnie przez 2-3 tygodnie można się zastanawiać :)

    Ps. Gdybym miała wybierać, to poleciłabym Shina, jest najznańszy i przez wielu uznawany za najlepszy koreański Ramen ^^

  5. Dziękuję, na pewno jutro się odezwę, bo dziś już tylko na komórce jestem:)
    Na avie Kai z EXO, bardzo podoba mi sie to zdjęcie, przypomina mi Ninomae ze SPECa (japonska drama, polecam! Przekonałam się dzięki niej do dram japońskich:)) Mam stosunek do SM jaki mam. Pewnie taki sam jak większość fanów JYJ, ale niektórych artystów SM bardzo lubię i zarazem mi ich szkoda:) Z EXO SM już zawaliło trochę sprawę, no bo skoro jest 12 członków to czemu daj juz 3 teasery tego samego, a reszta pewnie potem będzie na raz, już ich promuje nierówno… ale mniejsza z nimi, czas na oceny bedzie kiedy wydadzą album i sie czymś wykażą:) No to tyle, nie spamuje już nie na temat:)

    • fakt, SM to SM… ^^’ Zobaczymy jak skrzywdzą koeljnych swoich podopiecznych ;P no ale rzeczywiście – w tym specyficznym wątku lepiej nie spamujmy – czasem przydałby się jakiś wątek otwarty gdzie możnaby się powymieniać opiniami na wszystkie tematy ^^ Trzeba będzie keidyś o tym pomyśleć :)

  6. aaaaa, podobno doszła młoda rzodkiew! >.< miłośnicy kimchi powinni to docenić xD nie wiem jak będzie pod koniec stycznia, ale póki co jest za ok. 12,50zł za 1kg

Skomentuj

