[Foto] 150911 JYJowe dobra z Niezapomnianego Koncertu JYJ w Japonii


W co fani mogli się zaopatrzyć przed koncertem JYJ? :) Chwilowo w takiej jakości, ale mamy nadzieję, że fani zrobią ładne skany / zdjęcia szczególnie tego photobooka, bo mimo ze większość zdjęć już znamy z książeczki do ‚In Heaven’ to jednak coś tam jest nowe :) Poniżej znajdziecie też ceny japońskie – planujecie coś kupić w Berlinie? :)

T-shirty – 3 000 JPY, czyli ok. 120 PLN

Ręcznik – 2 000 JPY, czyli ok. 80 PLN

Light Stick – 2 000 JPY, czyli ok. 80 PLN

Zestaw A trzech zdjęć – 1 000 JPY, czyli ok. 40 PLN

Zestaw B trzech zdjęć – 1 000 JPY, czyli ok. 40 PLN

Zestaw zdjęć członków – 2 000 JPY, czyli ok. 80 PLN

Papierowe wachlarze – 500 JPY, czyli ok. 20 PLN

Dzięki: Yoosutique + jeje_reico + JJ_peace + tvxq5real + norazoyo + pop_popster via JYJ3

Reklamy

3 comments on “[Foto] 150911 JYJowe dobra z Niezapomnianego Koncertu JYJ w Japonii

  1. swietne photobooki >.< ale ja bym sie skusila na bardziej uzytkowe rzeczy – lightsticki, koszulki i wachlarze. Moze u nas bedzie cos taniej, bo w tajlandii bylo taniej niz w japonii, a japonia to w ogole drogi kraj :)

  2. hmm ceny dosc spore:/ widazc ze graflka jast stylizowana na dawną tohoshinki :P
    u nas pewnie bedzie zupełnie inna :P oby :) szczerze to ten napis na koszulce jakos do mnie nie trafia:P jest taki po japońsku przedobrzony :P
    koszulka za 120, lightstick za 80 o.O woooo :/

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s