[Tłum] 220911 Nayun namiętnie całuje Muwona … w swojej wyobraźni


O tym, że Nayun ma bardzo rozwiniętą wyobraźnię wiemy z wcześniejszych odcinków m. in. jak wyobrażała sobie jak leży pomiędzy Cha Muwonem i Cha Jihunem. Tym razem jej myśli pobiegły znacznie dalej :D

Boss Wang Jihye, porywające fantazje o namiętnym pocałunku i scenie łóżkowej z Kim Jaejoongiem

Cóż mogę powiedzieć moja wyobraźnia jest równie wybujała jak jej. Już nawet PtB śni mi się po nocach :D

Wang Jihye przedstawiła w swojej wyobraźni namiętny pocałunek i scenę łóżkową z Kim Jaejoongiem.

W 16 odcinku środowo – czwartkowej dramy SBS, „Protect the Boss”, Seo Nayun i Cha Muwon intensywnie się całują.

W tym odcinku Nayun wpadła na Muwona podczas zakupów w sklepie i poprosiła go, by odwiózł ja do domu ponieważ jej torby były ciężkie.

Nayun podała Muwonowi picie i wspomniała słowa Myungran: „Nawet masz dom (do tego) po prostu zrób to.”

Gdy przypominała te słowa,  kazała Muwonowi wstać. Mocno pociągnęła i pocałowała go.

Na to Muwon mocno popchnął ją na łóżko i wykreował scenę łóżkową. Jednak wkrótce pokój wypełnił głos Muwona: „Co robisz stojąc z otwartymi ustami?”

Oznaczało to, że pocałunek i scena łóżkowa, były tylko wytworem wyobraźni Nayun. Muwon odczytał myśli Nayun: „Nie wyobrażasz sobie dziwnych rzeczy, prawda?”

Muwon dokuczał Nayun: „Od teraz możesz fantazjować wyłącznie z moim pozwoleniem.” Zachował się w ten sposób jakby zauważył, że Nayun jest słodka  i wymamrotał do siebie: „To jest zabawa w dokuczanie Nayun.”

Źródło: TV Daily
Pośrednie tłumaczenie: JYJ3
Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

6 comments on “[Tłum] 220911 Nayun namiętnie całuje Muwona … w swojej wyobraźni

  1. ja tylko zachwycę się tym malutkim zdjęciem , trzecim od końca ten wyraz twarzy jaejoonga aż się słabo robi :) dobrze ze siedzę bo mogły by się mi kolana ugiąć :P
    aha i dziewczyna (Seo Nayun) ma bardzo wybujałą wyobraźnię prawie jak moja :P :P

  2. a to trzecie od góry po lewej to wygląda, jakby Jaejoong bardzo się męczył xD no ale zdaje się, że to kwestia zaskoczena xD mi się podoba foto jedno nad tym Twoim – wygląda bardziej…realistycznie :D pewnie w tą rolę bardzo łatwo było się wczuć Jaejoongowi :D

  3. Męski Jaejoong – ja osobiście przeżyłam dość głęboki szok, widząc go w tym wydaniu :P Ot – nie przyzwyczaił nas do tego :P No i lepiej ^^Jest naprawdę seksowny :P

    Mi się podoba jego sylwetka na jednym zdjeciu nad Furuska ;P – chociaz dziwna pozycja i musialo mu byc niewygodnie ^^’ ale sylwetka cudowna <3

  4. mi się na tamtym foto kojarzy z jakimś „Panem Rysiem” spod sklepu monopolowego xD albo J-Bumem, jakaś dziwna sylwetka ;P kurde, ostatnio ogladajac Jae, nie jestem w stanie myslec o niczym innym niz jego duza glowa ^^’
    Uwielbiam to „moje” zdjęcie, jest na maksa seksowne……….. Ajaj, ahjumma furusek uruchomiła wyobraźnię :P

    • no nie jednej z nas uruchamia się wyobraźnia :P
      Jaejoong oppa :P zawsze chciałam to powiedzieć:P
      chociaż nie jestem pewna od jakiej różnicy wieku mówi się do faceta oppa??
      ale śledząc jak to robią w dramach chyba się kwalifikuję :P:P

Skomentuj

