[Tłum] 140911 Seo Nayun uświadamia sobie prawdziwe uczucia do Cha Muwona


Boss Wang Jihye,  zbyt późno wyznaje uczucia Kim Jaejoongowi. „Urocza pomimo spóźnienia”

Seo Nayun w „Protect the Boss” wyznaje swoje uczucia do Cha Muwona.

W 13 odcinku środowo – czwartkowej dramy SBS, „Protect the Boss”, emitowanym popołudniu 14 września, pokazano jak Seo Nayun żałuje, że zbyt późno uświadomiła sobie swoje uczucia.

Wcześniej Seo Nayun zadeklarowała Cha Muwonowi, swoje uczucia do Cha Jihuna. Wtedy Cha Muwon dał sobie spokój i zauważył miłą Noh Eunsul. Gdy Cha Muwon okazał swoje cierpienie z powodu miłości Cha Jihuna i Eunsul, Seo Nayun odkryła przed nim swoje serce mówiąc: „Udajesz przy mnie, że jest dobrze, jesteś niedobry. Zachowujesz się tak, że nie mogę na to patrzeć z otwartymi oczami.”

Cha Muwon zadał jej wtedy bezpośrednie pytanie: „Czy czujesz coś do mnie?” Na to Seo Nayun wyznała: „Zawsze coś do ciebie czułam.”  Cha Muwon odczuł ulgę i powiedział: „ Jestem zaskoczony, ponieważ myślałem, że dopiero teraz coś do mnie poczułaś (powinnaś wcześniej to powiedzieć). Mam tylko nadzieję, że lubisz mnie tak samo jak wcześniej.”

Z drugiej strony Seo Nayun zaprosiła Cha Muwona na randkę, obejrzeć musical tym samym odkryć przed nim swoje spóźnione serce. Jednak pierwszy akt już się skończył, a Cha Muwon się nie pojawił. Seo Nayun była już zmęczona czekaniem i pocieszała siebie mówiąc: „ Jest dobrze. Nie pierwszy raz zostałaś wystawiona”.

Cha Muwon przyjechał w sam czas i zapytał : „Ile razy musiałaś być wystawiona, że tak mówisz” Usiadł na swoim miejscu i figlarnie powiedział: „Opowiedz mi historię (o czym do tej pory był musical)” Po zakończonym musicalu Cha Muwon zapytał: „Chcesz do mnie wrócić?” Seo Nayun odpowiedziała: „A mogę?” W ten sposób ogłoszono nową historię miłosną.

Źródło: Seoul NTN
Pośrednie tłumaczenie: JYJ3

Tłumaczenie polskie: JYJ Polska

Skomentuj

